Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 472477

Branding prostora u kulturi dizajna


Homadovski, Aleksandar
Branding prostora u kulturi dizajna // Prostor : znanstveni časopis za arhitekturu i urbanizam, 18 (2010), 1 (39); 190-203 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 472477 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Branding prostora u kulturi dizajna
(Place Branding in the Culture of Design)

Autori
Homadovski, Aleksandar

Izvornik
Prostor : znanstveni časopis za arhitekturu i urbanizam (1330-0652) 18 (2010), 1 (39); 190-203

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
kultura dizajna; konkurentni identitet; kreiranje marke mjesta; portfelj lokacija; regionalne integracije
(culture of design; competitive identity; place branding; location portfolio; regional integrations)

Sažetak
Svrhu rada čini razumijevanje struktura brandinga mjesta. Izdvaja se komparacija brandinga maraka i mjesta te definicija brandinga mjesta. Obrazlažu se strukture brandinga mjesta putem koncepta konkurentnih identiteta, sastavnice portfelja lokacija. Branding mjesta dijelom se oslanja na metode brandinga maraka dok istovremeno razvija svoje autonomne oblike. Metode konzultativnog dizajna ulaze u konkurentni dijalog sa praksama oblikovanja i prezentiranja prostornih identiteta.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Arhitektura i urbanizam

Napomena
The main purpose of the subsequent paper is to understand branded place structures. Comparative analyses are elaborated between product and place branding methods. Structures of branded places are elaborated through the concept of competitive identity. Elements of location portfolio are listed. Conclusion is made that place branding is partially supported by product branding methods while at the same time it is capable of developing its autonomous forms of expression.



POVEZANOST RADA


Projekti:
054-0000000-3262 - Atlas hrvatske arhitekture XX. stoljeća

Ustanove:
Arhitektonski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Aleksandar Homadovski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Homadovski, Aleksandar
Branding prostora u kulturi dizajna // Prostor : znanstveni časopis za arhitekturu i urbanizam, 18 (2010), 1 (39); 190-203 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Homadovski, A. (2010) Branding prostora u kulturi dizajna. Prostor : znanstveni časopis za arhitekturu i urbanizam, 18 (1 (39)), 190-203.
@article{article, author = {Homadovski, Aleksandar}, year = {2010}, pages = {190-203}, keywords = {kultura dizajna, konkurentni identitet, kreiranje marke mjesta, portfelj lokacija, regionalne integracije}, journal = {Prostor : znanstveni \v{c}asopis za arhitekturu i urbanizam}, volume = {18}, number = {1 (39)}, issn = {1330-0652}, title = {Branding prostora u kulturi dizajna}, keyword = {kultura dizajna, konkurentni identitet, kreiranje marke mjesta, portfelj lokacija, regionalne integracije} }
@article{article, author = {Homadovski, Aleksandar}, year = {2010}, pages = {190-203}, keywords = {culture of design, competitive identity, place branding, location portfolio, regional integrations}, journal = {Prostor : znanstveni \v{c}asopis za arhitekturu i urbanizam}, volume = {18}, number = {1 (39)}, issn = {1330-0652}, title = {Place Branding in the Culture of Design}, keyword = {culture of design, competitive identity, place branding, location portfolio, regional integrations} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Arts & Humanities Citation Index (A&HCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font