Pregled bibliografske jedinice broj: 471887
Motivacija - pokretačka sila prodaje
Motivacija - pokretačka sila prodaje // Računovodstvo i financije, 7/2008 (2008), 124-127 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
CROSBI ID: 471887 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Motivacija - pokretačka sila prodaje
(Motivation - The Driving Force of Sales)
Autori
Samardžija, Jasminka
Izvornik
Računovodstvo i financije (0350-4506) 7/2008
(2008);
124-127
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni
Ključne riječi
Motivacija; vizija; prodajni tim
(Motivation; vision; sales team)
Sažetak
Motivacija riječ koja je oduvijek plijenila pozornost zaposlenika i poslodavca. Mnogi su poželjeli prodrijeti u njezinu tajnu. Njezino prisustvo je osjetno, a trenutak njezinog dolaska nas pokreće, ona stvara dodatnu energiju uz koju sve postaje moguće. "Motivacijom označavamo aktivirajuće usmjeravanje trenutnih životnih akcija koje vode k cilju koji se smatra pozitivnim". Odlaskom na teren svaki direktor prodaje prepoznaje njezinu snagu i uočava koji su prodavači uistinu motivirani, a koji jednostavno obavljaju svoj posao. Motivirani prodavač u sebi nosi dozu vatrenosti i odlučnosti, on ulijeva kupcu vjeru u proizvod i tvrtku. Maslowljeva hijerarhija potreba, Herzbergova dvofaktorska teorija motivacije, Hawthorneov efekt, McGregorova teorija X i teorija Y, oplemenjivanje posla, higijenski faktori samo su neki su od osnovnih pojmova vezanih uz motivaciju. Neki od njih su razumljivi sami po sebi i primjenjuju se spontano, a na druge je potrebno posebno ukazati. Svrha i osnovni cilj ovog članka je u što većoj mjeri približiti teorije motivacije praktičnoj primjeni, i kroz niz primjera njihove moguće upotrebe, učiniti ih korisnima i upotrebljivima u svakodnevnom unapređenju efkasnosti i efektivnosti prodaje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija