Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 471887

Motivacija - pokretačka sila prodaje


Samardžija, Jasminka
Motivacija - pokretačka sila prodaje // Računovodstvo i financije, 7/2008 (2008), 124-127 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)


CROSBI ID: 471887 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Motivacija - pokretačka sila prodaje
(Motivation - The Driving Force of Sales)

Autori
Samardžija, Jasminka

Izvornik
Računovodstvo i financije (0350-4506) 7/2008 (2008); 124-127

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni

Ključne riječi
Motivacija; vizija; prodajni tim
(Motivation; vision; sales team)

Sažetak
Motivacija riječ koja je oduvijek plijenila pozornost zaposlenika i poslodavca. Mnogi su poželjeli prodrijeti u njezinu tajnu. Njezino prisustvo je osjetno, a trenutak njezinog dolaska nas pokreće, ona stvara dodatnu energiju uz koju sve postaje moguće. "Motivacijom označavamo aktivirajuće usmjeravanje trenutnih životnih akcija koje vode k cilju koji se smatra pozitivnim". Odlaskom na teren svaki direktor prodaje prepoznaje njezinu snagu i uočava koji su prodavači uistinu motivirani, a koji jednostavno obavljaju svoj posao. Motivirani prodavač u sebi nosi dozu vatrenosti i odlučnosti, on ulijeva kupcu vjeru u proizvod i tvrtku. Maslowljeva hijerarhija potreba, Herzbergova dvofaktorska teorija motivacije, Hawthorneov efekt, McGregorova teorija X i teorija Y, oplemenjivanje posla, higijenski faktori samo su neki su od osnovnih pojmova vezanih uz motivaciju. Neki od njih su razumljivi sami po sebi i primjenjuju se spontano, a na druge je potrebno posebno ukazati. Svrha i osnovni cilj ovog članka je u što većoj mjeri približiti teorije motivacije praktičnoj primjeni, i kroz niz primjera njihove moguće upotrebe, učiniti ih korisnima i upotrebljivima u svakodnevnom unapređenju efkasnosti i efektivnosti prodaje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url jasminka samardžija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Samardžija, Jasminka
Motivacija - pokretačka sila prodaje // Računovodstvo i financije, 7/2008 (2008), 124-127 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
Samardžija, J. (2008) Motivacija - pokretačka sila prodaje. Računovodstvo i financije, 7/2008, 124-127.
@article{article, author = {Samard\v{z}ija, Jasminka}, year = {2008}, pages = {124-127}, keywords = {Motivacija, vizija, prodajni tim}, journal = {Ra\v{c}unovodstvo i financije}, volume = {7/2008}, issn = {0350-4506}, title = {Motivacija - pokreta\v{c}ka sila prodaje}, keyword = {Motivacija, vizija, prodajni tim} }
@article{article, author = {Samard\v{z}ija, Jasminka}, year = {2008}, pages = {124-127}, keywords = {Motivation, vision, sales team}, journal = {Ra\v{c}unovodstvo i financije}, volume = {7/2008}, issn = {0350-4506}, title = {Motivation - The Driving Force of Sales}, keyword = {Motivation, vision, sales team} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font