Pregled bibliografske jedinice broj: 471591
Na tragu učenja – pedagogijska perspektiva. Prikaz pet studija o učenju.
Na tragu učenja – pedagogijska perspektiva. Prikaz pet studija o učenju. // Pedagogijska istraživanjaživanja, VI (2010), 1-2; 203-209 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 471591 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Na tragu učenja – pedagogijska perspektiva. Prikaz pet studija o učenju.
(Tracing the learning – pedagogical perspective. Overview of five studies on learning.)
Autori
Palekčić Marko
Izvornik
Pedagogijska istraživanjaživanja (1334-7888) VI
(2010), 1-2;
203-209
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
Aktualni diskursi o učenju; koncepti učenja u znanosti o odgoju; pedagogijski perspektiva istraživanja učenja; vrste učenja; dimenzije učenja; aspekti učenja.
(Actual discourse on learning; concepts of learning in pedagogical science; pedagogical perspective of research of learning; types of learning; dimensions of learning; aspects of learning)
Sažetak
Prikaz pet studija o učenju
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Worldwide Political Science Abstracts
- Social Sciences Abstracts