Pregled bibliografske jedinice broj: 471508
Informacijsko-komunikacijske tehnologije i treća životna dob
Informacijsko-komunikacijske tehnologije i treća životna dob // Non-formal adult education and informal adult learning / Milan Matijević ; Tihomir Žiljak (ur.).
Zagreb: URIHO, 2010. str. 229-235 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 471508 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Informacijsko-komunikacijske tehnologije i treća životna dob
(ICT and third age)
Autori
Crnković, Sanja ; Budiselić Bistrović, Anamarija ; Pogarčić, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Non-formal adult education and informal adult learning
/ Milan Matijević ; Tihomir Žiljak - Zagreb : URIHO, 2010, 229-235
ISBN
978-953-98811-3-7
Skup
Neformalno obrazovanje i informalno učenje odraslih
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 29.04.2009. - 31.05.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
ICT; cjeloživotno učenje; treća životna dob; motivacija; prepreke
(long-life learning; third age; motivation; obstacles)
Sažetak
Promicanje cjeloživotnog učenja zahtijeva razvoj sasvim nove vizije i organizacije učenja u budućnosti koja uključuje različite skupine ljudi, obrazovne ustanove i radna mjesta. Učenje ima ključnu ulogu u starenju društva jer povezuje izazove i mogućnosti, a stariji ljudi mogu produbiti baze znanja i dati svoj doprinos razvoju informacijskog društva međugeneracijskom razmjenom iskustava, vještina i kompetencija. Informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT) imaju važnu ulogu u razvijanju različitih oblika edukacije za starije osobe i njihovo uključivanje u društvo znanja jer omogućuje individualno učenje, pristup informacijama i uslugama što osobito dolazi do značaja kod osoba s invaliditetom. Međutim, to može dovesti do novih prepreka, ovisno o alatima i pristupima koji se koriste. Sadašnji ICT alati često nisu pristupačni i stoga se osobita pažnja treba posvetiti starijim osobama s fizičkim ograničenjima, invaliditetom i vrlo malim iskustvom s ICT sučeljem jer ih takve teškoće mogu spriječiti i demotivirati u efektivnom savladavanju ICT vještina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-1281957-1961 - Grafika dokumenata i vrijednosnica
Ustanove:
Veleučilište u Rijeci
Profili:
Ivan Pogarčić
(autor)