Pregled bibliografske jedinice broj: 471136
Produkcija i marketing scenskih umjetnosti : organizacija, planiranje, proizvodnja i marketing u kazalištu
Produkcija i marketing scenskih umjetnosti : organizacija, planiranje, proizvodnja i marketing u kazalištu / Turčinović, Željka (ur.).
Zagreb: Hrvatski centar ITI – International theatre Institute, 2010
CROSBI ID: 471136 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Produkcija i marketing scenskih umjetnosti : organizacija, planiranje, proizvodnja i marketing u kazalištu
(Production and Marketing of the Performing Arts : Organization, planning, production and marketing in the theater)
Autori
Lukić, Darko
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Hrvatski centar ITI – International theatre Institute
Grad
Zagreb
Godina
2010
Stranica
324
ISBN
978-953-6343-54-6
Ključne riječi
kazališni menadžment; marketing umjetnosti; kazališna produkcija
(theater management; arts marketing; theater production)
Sažetak
Udžbenik obrađuje materiju teorijskih pretpostavki kazališne produkcije (organizaciju, planiranje, alate za planiranje, metodologiju i načine organizacije rada), zatim praktične elemente kazališne produkcije (korak po korak, po modelima "from page to stage" ili "from option to opening"), i konačno marketinga gotovog kazališnog proizvoda (posebnosti kazališnoga marketinga, oglašavanja, reklame, promidžbe).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti
Napomena
Riječ je o drugom, dopunjenom izdanju udžbenika koji je prvi puta objavljen 2006. godine
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-2641300-1036 - Hrvatski kazališni časopisi (1941-2005) (Senker, Boris, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Akademija dramske umjetnosti, Zagreb
Profili:
Darko Lukić
(autor)