Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 471136

Produkcija i marketing scenskih umjetnosti : organizacija, planiranje, proizvodnja i marketing u kazalištu


Lukić, Darko
Produkcija i marketing scenskih umjetnosti : organizacija, planiranje, proizvodnja i marketing u kazalištu / Turčinović, Željka (ur.).
Zagreb: Hrvatski centar ITI – International theatre Institute, 2010


CROSBI ID: 471136 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Produkcija i marketing scenskih umjetnosti : organizacija, planiranje, proizvodnja i marketing u kazalištu
(Production and Marketing of the Performing Arts : Organization, planning, production and marketing in the theater)

Autori
Lukić, Darko

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Hrvatski centar ITI – International theatre Institute

Grad
Zagreb

Godina
2010

Stranica
324

ISBN
978-953-6343-54-6

Ključne riječi
kazališni menadžment; marketing umjetnosti; kazališna produkcija
(theater management; arts marketing; theater production)

Sažetak
Udžbenik obrađuje materiju teorijskih pretpostavki kazališne produkcije (organizaciju, planiranje, alate za planiranje, metodologiju i načine organizacije rada), zatim praktične elemente kazališne produkcije (korak po korak, po modelima "from page to stage" ili "from option to opening"), i konačno marketinga gotovog kazališnog proizvoda (posebnosti kazališnoga marketinga, oglašavanja, reklame, promidžbe).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti

Napomena
Riječ je o drugom, dopunjenom izdanju udžbenika koji je prvi puta objavljen 2006. godine



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-2641300-1036 - Hrvatski kazališni časopisi (1941-2005) (Senker, Boris, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Akademija dramske umjetnosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Darko Lukić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lukić, Darko
Produkcija i marketing scenskih umjetnosti : organizacija, planiranje, proizvodnja i marketing u kazalištu / Turčinović, Željka (ur.).
Zagreb: Hrvatski centar ITI – International theatre Institute, 2010
Turčinović, Ž. (ur.) (2010) Produkcija i marketing scenskih umjetnosti : organizacija, planiranje, proizvodnja i marketing u kazalištu. Zagreb. Hrvatski centar ITI – International theatre Institute.
@unknown{unknown, author = {Luki\'{c}, Darko}, editor = {Tur\v{c}inovi\'{c}, \v{Z}.}, year = {2010}, pages = {324}, keywords = {kazali\v{s}ni menad\v{z}ment, marketing umjetnosti, kazali\v{s}na produkcija}, isbn = {978-953-6343-54-6}, title = {Produkcija i marketing scenskih umjetnosti : organizacija, planiranje, proizvodnja i marketing u kazali\v{s}tu}, keyword = {kazali\v{s}ni menad\v{z}ment, marketing umjetnosti, kazali\v{s}na produkcija}, publisher = {Hrvatski centar ITI – International theatre Institute}, publisherplace = {Zagreb} }
@unknown{unknown, author = {Luki\'{c}, Darko}, editor = {Tur\v{c}inovi\'{c}, \v{Z}.}, year = {2010}, pages = {324}, keywords = {theater management, arts marketing, theater production}, isbn = {978-953-6343-54-6}, title = {Production and Marketing of the Performing Arts : Organization, planning, production and marketing in the theater}, keyword = {theater management, arts marketing, theater production}, publisher = {Hrvatski centar ITI – International theatre Institute}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font