Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 470984

Stvaranje marke Samoborska salama i ostalih regionalnih maraka Zagrebačke županije


Kraljičković, Josip; Vranešević, Tihomir; Šubar, Gordana; Martinović, Maja
Stvaranje marke Samoborska salama i ostalih regionalnih maraka Zagrebačke županije // Upravljanje markama / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2007. str. 223-243


CROSBI ID: 470984 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stvaranje marke Samoborska salama i ostalih regionalnih maraka Zagrebačke županije
(Creation of the brand Samoborska salama and other regional brands of the Zagreb county)

Autori
Kraljičković, Josip ; Vranešević, Tihomir ; Šubar, Gordana ; Martinović, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Upravljanje markama

Urednik/ci
Vranešević, Tihomir

Izdavač
Accent Press

Grad
Zagreb

Godina
2007

Raspon stranica
223-243

ISBN
978-953-99762-4-6

Ključne riječi
upravljanje markama, kreiranje marke, Zagrebačka županija, regionalne marke
(brand management, brend creation, Zagreb county, regional brands)

Sažetak
Uslijed globalizacijskih procesa i povećane tržišne konkurencije doveden je u pitanje opstanak hrvatskih proizvođača poljoprivredno-prehrambenih proizvoda, osobito onih manjih, isto kao i tradicijskih i autohtonih proizvoda koje oni proizvode. Hrvatska se nalazi u dinamičnom razdoblju pred ulazak u Europsku Uniju i njezini poljoprivredni proizvođači, zajedno sa svojim proizvodima, započinju tržišnu utakmicu s europskim proizvodima, kako na domaćem, tako i na europskim tržištima. Nekonkurentnost hrvatskih proizvođača rezultat je relativno malog opsega proizvodnje, slabe distributivne mreže i marketinški nedovoljno pripremljenih proizvoda. Osim toga, tržište poljoprivredno-prehrambenih proizvoda preplavljeno je proizvodima podjednake kvalitete i cijene. Sve ovo dovoljni su razlozi za pronalaženje novih načina i mjera za povećanje konkurentnosti malih proizvođača, a jedan od njih je kreiranje modela za stvaranje i lansiranje regionalnih marki prehrambenih proizvoda kao što je to učinila Zagrebačka županija. Proces izgradnje identiteta marke i početnog lansiranja Samoborske salame na tržište odvijao se u obliku projekta koji je trajao tri godine, a u njegovom tijeku posebna pozornost je stavljena na dva osnovna parametra koji su u srži svake strategije marke : diferencijacija i dodana vrijednost.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Kraljičković, Josip; Vranešević, Tihomir; Šubar, Gordana; Martinović, Maja
Stvaranje marke Samoborska salama i ostalih regionalnih maraka Zagrebačke županije // Upravljanje markama / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2007. str. 223-243
Kraljičković, J., Vranešević, T., Šubar, G. & Martinović, M. (2007) Stvaranje marke Samoborska salama i ostalih regionalnih maraka Zagrebačke županije. U: Vranešević, T. (ur.) Upravljanje markama. Zagreb, Accent Press, str. 223-243.
@inbook{inbook, author = {Kralji\v{c}kovi\'{c}, Josip and Vrane\v{s}evi\'{c}, Tihomir and \v{S}ubar, Gordana and Martinovi\'{c}, Maja}, editor = {Vrane\v{s}evi\'{c}, T.}, year = {2007}, pages = {223-243}, keywords = {upravljanje markama, kreiranje marke, Zagreba\v{c}ka \v{z}upanija, regionalne marke}, isbn = {978-953-99762-4-6}, title = {Stvaranje marke Samoborska salama i ostalih regionalnih maraka Zagreba\v{c}ke \v{z}upanije}, keyword = {upravljanje markama, kreiranje marke, Zagreba\v{c}ka \v{z}upanija, regionalne marke}, publisher = {Accent Press}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Kralji\v{c}kovi\'{c}, Josip and Vrane\v{s}evi\'{c}, Tihomir and \v{S}ubar, Gordana and Martinovi\'{c}, Maja}, editor = {Vrane\v{s}evi\'{c}, T.}, year = {2007}, pages = {223-243}, keywords = {brand management, brend creation, Zagreb county, regional brands}, isbn = {978-953-99762-4-6}, title = {Creation of the brand Samoborska salama and other regional brands of the Zagreb county}, keyword = {brand management, brend creation, Zagreb county, regional brands}, publisher = {Accent Press}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font