Pregled bibliografske jedinice broj: 470984
Stvaranje marke Samoborska salama i ostalih regionalnih maraka Zagrebačke županije
Stvaranje marke Samoborska salama i ostalih regionalnih maraka Zagrebačke županije // Upravljanje markama / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2007. str. 223-243
CROSBI ID: 470984 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stvaranje marke Samoborska salama i ostalih regionalnih maraka Zagrebačke županije
(Creation of the brand Samoborska salama and other regional brands of the Zagreb county)
Autori
Kraljičković, Josip ; Vranešević, Tihomir ; Šubar, Gordana ; Martinović, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Upravljanje markama
Urednik/ci
Vranešević, Tihomir
Izdavač
Accent Press
Grad
Zagreb
Godina
2007
Raspon stranica
223-243
ISBN
978-953-99762-4-6
Ključne riječi
upravljanje markama, kreiranje marke, Zagrebačka županija, regionalne marke
(brand management, brend creation, Zagreb county, regional brands)
Sažetak
Uslijed globalizacijskih procesa i povećane tržišne konkurencije doveden je u pitanje opstanak hrvatskih proizvođača poljoprivredno-prehrambenih proizvoda, osobito onih manjih, isto kao i tradicijskih i autohtonih proizvoda koje oni proizvode. Hrvatska se nalazi u dinamičnom razdoblju pred ulazak u Europsku Uniju i njezini poljoprivredni proizvođači, zajedno sa svojim proizvodima, započinju tržišnu utakmicu s europskim proizvodima, kako na domaćem, tako i na europskim tržištima. Nekonkurentnost hrvatskih proizvođača rezultat je relativno malog opsega proizvodnje, slabe distributivne mreže i marketinški nedovoljno pripremljenih proizvoda. Osim toga, tržište poljoprivredno-prehrambenih proizvoda preplavljeno je proizvodima podjednake kvalitete i cijene. Sve ovo dovoljni su razlozi za pronalaženje novih načina i mjera za povećanje konkurentnosti malih proizvođača, a jedan od njih je kreiranje modela za stvaranje i lansiranje regionalnih marki prehrambenih proizvoda kao što je to učinila Zagrebačka županija. Proces izgradnje identiteta marke i početnog lansiranja Samoborske salame na tržište odvijao se u obliku projekta koji je trajao tri godine, a u njegovom tijeku posebna pozornost je stavljena na dva osnovna parametra koji su u srži svake strategije marke : diferencijacija i dodana vrijednost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb