Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 470983

Etika u marketingu s posebnim osvrtom na etiku u oglašavanju


Martinović, Maja
Etika u marketingu s posebnim osvrtom na etiku u oglašavanju // Uvod u poslovnu etiku i korporacijsku društvenu odgovornost / Krkač, Kristijan (ur.).
Zagreb: MATE ; Zagrebačka škola ekonomije i managementa, 2007. str. 389-413


CROSBI ID: 470983 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Etika u marketingu s posebnim osvrtom na etiku u oglašavanju
(Marketing ethics with special overview on ethics in advertising)

Autori
Martinović, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Uvod u poslovnu etiku i korporacijsku društvenu odgovornost

Urednik/ci
Krkač, Kristijan

Izdavač
MATE ; Zagrebačka škola ekonomije i managementa

Grad
Zagreb

Godina
2007

Raspon stranica
389-413

ISBN
987-953-246-036-0

Ključne riječi
etika u marketingu, etika u oglašavanju
(ethics in marketing, ethics in advertising)

Sažetak
Kada se govori o etici u poslovanju misli se na sve vidove etičkog poslovnog ponašanja, od strateških odluka do ponašanja prema kupcima i dobavljačima, tj. na moralne principe i vrijednosti koji određuju ponašanje pojedinaca i grupa unutar organizacije. Tu se posebno može izdvojiti marketinška etika kao pridržavanje principa, vrijednosti i standarda marketinške struke. Ti etički zahtjevi idu dalje od zahtjeva zakonske regulative i tiču se svih poslovnih odluka, postupaka i aktivnosti. U svakodnevnom poslovanju marketinški stručnjaci se susreću sa situacijama u kojima se pitaju što je ispravno učiniti, čak i ako poduzimajući određenu aktivnost neće doći u sukob sa zakonom ili povrijediti pravila tvrtke. Te moralno problematične poslovne situacije smatraju se etičkim dilemama u kojima si treba postaviti pitanja o tome hoće li učinjeno biti pravedno i jednako dobro za sve uključene strane, te je li to uistinu ispravan postupak s kojim se treba ponositi i hvaliti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Martinović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Martinović, Maja
Etika u marketingu s posebnim osvrtom na etiku u oglašavanju // Uvod u poslovnu etiku i korporacijsku društvenu odgovornost / Krkač, Kristijan (ur.).
Zagreb: MATE ; Zagrebačka škola ekonomije i managementa, 2007. str. 389-413
Martinović, M. (2007) Etika u marketingu s posebnim osvrtom na etiku u oglašavanju. U: Krkač, K. (ur.) Uvod u poslovnu etiku i korporacijsku društvenu odgovornost. Zagreb, MATE ; Zagrebačka škola ekonomije i managementa, str. 389-413.
@inbook{inbook, author = {Martinovi\'{c}, Maja}, editor = {Krka\v{c}, K.}, year = {2007}, pages = {389-413}, keywords = {etika u marketingu, etika u ogla\v{s}avanju}, isbn = {987-953-246-036-0}, title = {Etika u marketingu s posebnim osvrtom na etiku u ogla\v{s}avanju}, keyword = {etika u marketingu, etika u ogla\v{s}avanju}, publisher = {MATE ; Zagreba\v{c}ka \v{s}kola ekonomije i managementa}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Martinovi\'{c}, Maja}, editor = {Krka\v{c}, K.}, year = {2007}, pages = {389-413}, keywords = {ethics in marketing, ethics in advertising}, isbn = {987-953-246-036-0}, title = {Marketing ethics with special overview on ethics in advertising}, keyword = {ethics in marketing, ethics in advertising}, publisher = {MATE ; Zagreba\v{c}ka \v{s}kola ekonomije i managementa}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font