Pregled bibliografske jedinice broj: 470973
MARKETING USLUGA U SREDNJOŠKOLSKOM OBRAZOVANJU
MARKETING USLUGA U SREDNJOŠKOLSKOM OBRAZOVANJU, 1999., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 470973 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
MARKETING USLUGA U SREDNJOŠKOLSKOM OBRAZOVANJU
(SERVICES MARKETING IN HIGH SCHOOL EDUCATION)
Autori
Martinović, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
18.10
Godina
1999
Stranica
179.
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
marketing u uslužnom sektoru; obrazovne usluge; srednjoškolsko obrazovanje; istraživanje kvalitete usluga
(marketing in services; educational services; high school education; services quality research)
Sažetak
Osnovni predmet istraživanja rada je postojeća razina usluga u srednjim školama u Republici Hrvatskoj te u izabranim zemljama svijeta (SAD, Nizozemska, Japan i zemlje u tranziciji – Litva, Poljska i Ukrajina). Poseban naglasak stavlja se na RH gdje se, osim postojeće razine usluga, želi doznati i kakvo je ukupno stanje u srednjoškolskom obrazovanju, te kakav je općenito stav nastavnika prema marketingu. Ciljevi istraživanja bili su: analizirati aktualnu situaciju po pitanju usluga u srednjoškolskom obrazovanju u RH ; analizirati usluge u srednjoškolskom obrazovanju u izabranim zemljama svijeta, s ciljem da se stekne uvid u eventualne razlike u odnosu na razinu usluga u RH ; ustanoviti količinu, raznovrsnost i kvalitetu usluga koje postoje u hrvatskim srednjim školama ; ustanoviti razinu primjene pojedinih marketinških aktivnosti u hrvatskim srednjim školama ; istražiti stavove nastavnika o potrebi primjene marketinških aktivnosti u srednjoškolskom obrazovanju u RH ; istražiti općenito znanje tih nastavnika o marketingu usluga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb