Pregled bibliografske jedinice broj: 470941
Kako se u Kazalište Marina Držića ušuljao Mavro Vetranović (Pogled iznutra)
Kako se u Kazalište Marina Držića ušuljao Mavro Vetranović (Pogled iznutra) // Kazalište : časopis za kazališnu umjetnost, IV. (2001), 7-8; 6-13 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 470941 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako se u Kazalište Marina Držića ušuljao Mavro Vetranović (Pogled iznutra)
(How Mavro Vetranović has being stalk inside Marin Držić' Theatre, Dubrovnik, Croatia (Inside view))
Autori
Muhoberac, Mira
Izvornik
Kazalište : časopis za kazališnu umjetnost (1332-3539) IV.
(2001), 7-8;
6-13
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Mavro Vetranović; Suzana čista; Orfeo; praizvedbe; Kazalište Marina Držića; Dubrovnik; Hrvatska
(Mavro Vetranović; Pure Susanne; Orfeo; firts nights; Marin Držić' s Theatre; Dubrovnik; Croatia)
Sažetak
S dramaturškoga i teatrološkoga aspekta analizira se golema vrijednost dviju praizvedbi tekstova hrvatskoga dramatičara iz 16. stoljeća u Kazalištu Marina Držića u Dubroniku 2001. godine. Tekstove je iz zaborava izvukla dramaturginja Mira Muhoberac, koja je ujedno bila i dramaturginja predstava Orfeo i Suzana čista, koje je režirala Ivica Boban. Predstave su u Dubrovniku prikazane prvi put, petsto godina nakon što je Mavro Vetranović napisao mitološku dramu i dramu pravednosti, koje ulaze u najbolje stranice hrvatske dramaturgije šesnaestoga stoljeća i povezuju se s europskom dramatikom i umjetnosti toga i kasnijega vremena.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Znanost o umjetnosti