Pregled bibliografske jedinice broj: 470605
Sinergijski učinci co-brandinga na razvoj platnih kartica
Sinergijski učinci co-brandinga na razvoj platnih kartica // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009. str. 201-210 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 470605 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sinergijski učinci co-brandinga na razvoj platnih kartica
(Co-branding sinergetic effects for development of payment cards)
Autori
Serdarušić, Hrvoje ; Pancić, Mladen
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu
/ Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009, 201-210
ISBN
978-953-253-072-8
Skup
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.11.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Brand; Co-brand; Platna kartica; Maloprodaja
(Brand; Co-brand; Payment cards; Retail trade)
Sažetak
Poslovati u maloprodajnoj djelatnosti u današnjem suvremenom okruženju gdje dominiraju elementi izrazite konkurencije, napredne tehnologije i s njima pvezanih tehnoloških rješenja, uz stalnu borbu za potrošače postaje nezamislivo bez ulaganja u stvaranje dobrog imagea odnosno branda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek