Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 470605

Sinergijski učinci co-brandinga na razvoj platnih kartica


Serdarušić, Hrvoje; Pancić, Mladen
Sinergijski učinci co-brandinga na razvoj platnih kartica // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009. str. 201-210 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 470605 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sinergijski učinci co-brandinga na razvoj platnih kartica
(Co-branding sinergetic effects for development of payment cards)

Autori
Serdarušić, Hrvoje ; Pancić, Mladen

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009, 201-210

ISBN
978-953-253-072-8

Skup
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.11.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Brand; Co-brand; Platna kartica; Maloprodaja
(Brand; Co-brand; Payment cards; Retail trade)

Sažetak
Poslovati u maloprodajnoj djelatnosti u današnjem suvremenom okruženju gdje dominiraju elementi izrazite konkurencije, napredne tehnologije i s njima pvezanih tehnoloških rješenja, uz stalnu borbu za potrošače postaje nezamislivo bez ulaganja u stvaranje dobrog imagea odnosno branda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Hrvoje Serdarušić (autor)

Avatar Url Mladen Pancić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Serdarušić, Hrvoje; Pancić, Mladen
Sinergijski učinci co-brandinga na razvoj platnih kartica // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009. str. 201-210 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Serdarušić, H. & Pancić, M. (2009) Sinergijski učinci co-brandinga na razvoj platnih kartica. U: Segetlija, Z. & Karić, M. (ur.)Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu.
@article{article, author = {Serdaru\v{s}i\'{c}, Hrvoje and Panci\'{c}, Mladen}, year = {2009}, pages = {201-210}, keywords = {Brand, Co-brand, Platna kartica, Maloprodaja}, isbn = {978-953-253-072-8}, title = {Sinergijski u\v{c}inci co-brandinga na razvoj platnih kartica}, keyword = {Brand, Co-brand, Platna kartica, Maloprodaja}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Serdaru\v{s}i\'{c}, Hrvoje and Panci\'{c}, Mladen}, year = {2009}, pages = {201-210}, keywords = {Brand, Co-brand, Payment cards, Retail trade}, isbn = {978-953-253-072-8}, title = {Co-branding sinergetic effects for development of payment cards}, keyword = {Brand, Co-brand, Payment cards, Retail trade}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font