Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 470448

Imidž Hercegovine kao turističke destinacije iz perspektive posjetitelja iz Hrvatske - predrasude i osobna iskustva


Skoko, Božo; Petrović, Mario; Jugo, Damir
Imidž Hercegovine kao turističke destinacije iz perspektive posjetitelja iz Hrvatske - predrasude i osobna iskustva // Zbornik radova - 2. Hrvatski kongres o ruralnom turizmu s međunarodnim sudjelovanjem / Katica, Dijana (ur.).
Zagreb: Hrvatski farmer, 2010. str. 233-238 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 470448 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Imidž Hercegovine kao turističke destinacije iz perspektive posjetitelja iz Hrvatske - predrasude i osobna iskustva
(Image of Herzegovina as tourist destination from visitors perspective in Croatia - prejudices and experiences)

Autori
Skoko, Božo ; Petrović, Mario ; Jugo, Damir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova - 2. Hrvatski kongres o ruralnom turizmu s međunarodnim sudjelovanjem / Katica, Dijana - Zagreb : Hrvatski farmer, 2010, 233-238

ISBN
978-953-6387-08-3

Skup
2. Hrvatski kongres o ruralnom turizmu s međunarodnim sudjelovanjem

Mjesto i datum
Mali Lošinj, Hrvatska, 21.04.2010. - 25.04.2010

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Hercegovina ; predrasude ; stereotipi ; imidž ; turisti ; Hrvatska
(Herzegovina ; image ; prejudices ; stereotypes ; tourists ; Croatia)

Sažetak
Kako bi analizirali imidž Hercegovine u hrvatskoj javnosti, autori su koristili metodu fokus grupa. Najprije su analizirali prisutne predrasude i percepciju kod ispitanika iz Zagreba koji nikada nisu posjetili Hercegovinu a potom su ponovili istraživanje, nakon njihova posjeta toj regiji. Istraživanje je pokazalo raskorak između očekivanja i stvarnosti, odnosno njihovih predrasuda i osobnog iskustva. Naime, uočeno je postojanje velikog broja predrasuda i stereotipa koji pridonose negativnoj percepciji ove regije, ali i nepoznavanje temeljnih činjenica o njoj, posebice nepoznavanje njezinih turističkih potencijala, unatoč zemljopisnoj blizini. Ispitanici su, nakon osobnih iskustava i turističkog upoznavanja tog kraja, uvelike poboljšali mišljenje o Hercegovini, posebice o njezinoj povijesnoj i kulturnoj baštini, prirodnim potencijalima, gastronomiji i ljudima. Autori na temelju toga iznose smjernice za promjenu imidža Hercegovine u hrvatskoj javnosti te zaključuju kako je osobno iskustvo, uz promociju, jedan od najvažnijih segmenata u mijenjanju imidža određenog kraja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
MZOS-015-0152482-2476 - JAVNOST, ELITE, MEDIJI I KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA ULASKA HRVATSKE U EU (Blanuša, Nebojša, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb,
Veleučilište Edward Bernays

Profili:

Avatar Url Damir Jugo (autor)

Avatar Url Božo Skoko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Skoko, Božo; Petrović, Mario; Jugo, Damir
Imidž Hercegovine kao turističke destinacije iz perspektive posjetitelja iz Hrvatske - predrasude i osobna iskustva // Zbornik radova - 2. Hrvatski kongres o ruralnom turizmu s međunarodnim sudjelovanjem / Katica, Dijana (ur.).
Zagreb: Hrvatski farmer, 2010. str. 233-238 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Skoko, B., Petrović, M. & Jugo, D. (2010) Imidž Hercegovine kao turističke destinacije iz perspektive posjetitelja iz Hrvatske - predrasude i osobna iskustva. U: Katica, D. (ur.)Zbornik radova - 2. Hrvatski kongres o ruralnom turizmu s međunarodnim sudjelovanjem.
@article{article, author = {Skoko, Bo\v{z}o and Petrovi\'{c}, Mario and Jugo, Damir}, editor = {Katica, D.}, year = {2010}, pages = {233-238}, keywords = {Hercegovina, predrasude, stereotipi, imid\v{z}, turisti, Hrvatska}, isbn = {978-953-6387-08-3}, title = {Imid\v{z} Hercegovine kao turisti\v{c}ke destinacije iz perspektive posjetitelja iz Hrvatske - predrasude i osobna iskustva}, keyword = {Hercegovina, predrasude, stereotipi, imid\v{z}, turisti, Hrvatska}, publisher = {Hrvatski farmer}, publisherplace = {Mali Lo\v{s}inj, Hrvatska} }
@article{article, author = {Skoko, Bo\v{z}o and Petrovi\'{c}, Mario and Jugo, Damir}, editor = {Katica, D.}, year = {2010}, pages = {233-238}, keywords = {Herzegovina, image, prejudices, stereotypes, tourists, Croatia}, isbn = {978-953-6387-08-3}, title = {Image of Herzegovina as tourist destination from visitors perspective in Croatia - prejudices and experiences}, keyword = {Herzegovina, image, prejudices, stereotypes, tourists, Croatia}, publisher = {Hrvatski farmer}, publisherplace = {Mali Lo\v{s}inj, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font