Pregled bibliografske jedinice broj: 470448
Imidž Hercegovine kao turističke destinacije iz perspektive posjetitelja iz Hrvatske - predrasude i osobna iskustva
Imidž Hercegovine kao turističke destinacije iz perspektive posjetitelja iz Hrvatske - predrasude i osobna iskustva // Zbornik radova - 2. Hrvatski kongres o ruralnom turizmu s međunarodnim sudjelovanjem / Katica, Dijana (ur.).
Zagreb: Hrvatski farmer, 2010. str. 233-238 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 470448 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Imidž Hercegovine kao turističke destinacije iz perspektive
posjetitelja iz Hrvatske - predrasude i osobna iskustva
(Image of Herzegovina as tourist destination from visitors perspective
in Croatia - prejudices and experiences)
Autori
Skoko, Božo ; Petrović, Mario ; Jugo, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova - 2. Hrvatski kongres o ruralnom turizmu s međunarodnim sudjelovanjem
/ Katica, Dijana - Zagreb : Hrvatski farmer, 2010, 233-238
ISBN
978-953-6387-08-3
Skup
2. Hrvatski kongres o ruralnom turizmu s međunarodnim sudjelovanjem
Mjesto i datum
Mali Lošinj, Hrvatska, 21.04.2010. - 25.04.2010
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Hercegovina ; predrasude ; stereotipi ; imidž ; turisti ; Hrvatska
(Herzegovina ; image ; prejudices ; stereotypes ; tourists ; Croatia)
Sažetak
Kako bi analizirali imidž Hercegovine u hrvatskoj javnosti, autori su koristili metodu fokus grupa. Najprije su analizirali prisutne predrasude i percepciju kod ispitanika iz Zagreba koji nikada nisu posjetili Hercegovinu a potom su ponovili istraživanje, nakon njihova posjeta toj regiji. Istraživanje je pokazalo raskorak između očekivanja i stvarnosti, odnosno njihovih predrasuda i osobnog iskustva. Naime, uočeno je postojanje velikog broja predrasuda i stereotipa koji pridonose negativnoj percepciji ove regije, ali i nepoznavanje temeljnih činjenica o njoj, posebice nepoznavanje njezinih turističkih potencijala, unatoč zemljopisnoj blizini. Ispitanici su, nakon osobnih iskustava i turističkog upoznavanja tog kraja, uvelike poboljšali mišljenje o Hercegovini, posebice o njezinoj povijesnoj i kulturnoj baštini, prirodnim potencijalima, gastronomiji i ljudima. Autori na temelju toga iznose smjernice za promjenu imidža Hercegovine u hrvatskoj javnosti te zaključuju kako je osobno iskustvo, uz promociju, jedan od najvažnijih segmenata u mijenjanju imidža određenog kraja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-015-0152482-2476 - JAVNOST, ELITE, MEDIJI I KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA ULASKA HRVATSKE U EU (Blanuša, Nebojša, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb,
Veleučilište Edward Bernays