Pregled bibliografske jedinice broj: 470342
Marketing strategije pružatelja usluga kongresnog turizma
Marketing strategije pružatelja usluga kongresnog turizma, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 470342 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing strategije pružatelja usluga kongresnog turizma
(Marketing strategies of congress tourism's service providers)
Autori
Petričić, Linda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
21.04
Godina
2010
Stranica
135
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
marketing strategije; usluga; kongresni turizam
(marketing strategies; service; congress tourism)
Sažetak
Svrha magistarskog stručnog rada je analizirati kongresni turizam u Hrvatskoj sa posebnim osvrtom na G.H. Adriatic d.d. pružatelja usluga kongresnog turizma i na tim osnovama predložiti novi pristup razvitku kongresnog turizma.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)