Pregled bibliografske jedinice broj: 470341
Marketing vina u funkciji razvoja obiteljskih gospodarstava
Marketing vina u funkciji razvoja obiteljskih gospodarstava, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 470341 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing vina u funkciji razvoja obiteljskih gospodarstava
(Importance of wine marketing in family business development)
Autori
Penko, Marijan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
21.04
Godina
2010
Stranica
114
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
marketing; vino; obiteljsko gospodarstvo
(marketing; wine; family business)
Sažetak
Svrha rada je ˝istražiti marketing vina, te definirati strategije marketinga kojima se osigurava stvaranje kvalitetnog vina kao preduvjeta uspješnog razvoja obiteljskih gospodarstava˝.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)