Pregled bibliografske jedinice broj: 470225
Prikaz knjige: Drago Ružić, Antun Biloš, Davorin Turkalj:e-Marketing, II. izmijenjeno i prošireno izdanje, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku - Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2009.
Prikaz knjige: Drago Ružić, Antun Biloš, Davorin Turkalj:e-Marketing, II. izmijenjeno i prošireno izdanje, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku - Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2009. // Suvremena trgovina, 35 (2010), 2; 67-67 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
CROSBI ID: 470225 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prikaz knjige: Drago Ružić, Antun Biloš, Davorin Turkalj:e-Marketing, II. izmijenjeno i prošireno izdanje, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku - Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2009.
(Presentation of Book: Drago Ružić, Antun Biloš, Davorin Turkalj: e-Marketing, 2nd exchanged and extended Edition, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek - Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2009)
Autori
Segetlija, Zdenko
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 35
(2010), 2;
67-67
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni
Ključne riječi
Internet; e-marketing; informacijski sustav. e-poslovanje
(Internet; e-marketing; Information System; e-business)
Sažetak
Ovom su korisnom knjigom nadmašeni dometi udžbenika. Ona će poslužiti svima onoma koji se zanimaju za suvremeni marketing. Osobito je trebaju koristiti studenti dodiplomskih i poslijediplomskih studija iz menadžmenta i marketinga, ali i gospodarstvenici koji se svakako nalaze u procesima neprestanog prilagođavanja suvremenim tehničko - tehnološkim uvjetima u svome okružju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Segetlija, Zdenko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek
Profili:
Zdenko Segetlija
(autor)