Pregled bibliografske jedinice broj: 470135
Škola temeljena na pravima djeteta: Inkluzija kao odraz poštovanja prava djece
Škola temeljena na pravima djeteta: Inkluzija kao odraz poštovanja prava djece // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 21 (2010), 90-91 (116-117); 47-48 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
CROSBI ID: 470135 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Škola temeljena na pravima djeteta: Inkluzija kao odraz poštovanja prava djece
(Children's Rights-based School: Inclusion as a reflection of the respect for the rights of the child)
Autori
Markovinović, Ana
Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 21
(2010), 90-91 (116-117);
47-48
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni
Ključne riječi
Prava djeteta ; inkluzija ; škola
(The rights of the child ; inclusion ; school)
Sažetak
Inkluzija je instrument stvaranja škole temeljene na pravima, a istodobno i posljedica odgojno-obrazovnog procesa temeljenog na pravima djeteta. Inkluzivna škola njeguje bogatstvo različitosti, filozofiju jednakosti u različitosti i individualizaciju procesa stjecanja znanja radi smanjenja isključivanja pojedinaca ili skupina iz obrazovanja. Takva škola stvara temelj za društvo u kojemu se poštuju ljudska prava, jednakost, suradničko ponašanje te solidarnost i zajedništvo.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Ana Širanović
(autor)