Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 469643

Što djeca s teškoćama misle o podršci asistenta u nastavi


Krampač-Grljušić, Aleksandra; Žic Ralić, Anamarija; Lisak, Natalija
Što djeca s teškoćama misle o podršci asistenta u nastavi // 8 kongres s međunarodnim sudjelovanjem - Uključivanje i podrška u zajednici : zbornik radova / Đurek, Vesna (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2010. str. 181-194 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 469643 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Što djeca s teškoćama misle o podršci asistenta u nastavi
(What do children with difficulties say and think about their teacher assistant)

Autori
Krampač-Grljušić, Aleksandra ; Žic Ralić, Anamarija ; Lisak, Natalija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
8 kongres s međunarodnim sudjelovanjem - Uključivanje i podrška u zajednici : zbornik radova / Đurek, Vesna - Zagreb : Školska knjiga, 2010, 181-194

ISBN
978-953-96760-7-8

Skup
8. kongres s međunarodnim sudjelovanjem - Uključivanje i podrška u zajednici

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 22.04.2010. - 24.04.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
učitelji ; asistent u nastavi ; djeca s teškoćama ; kvalitativno istraživanje
(children with disabilities ; teacher assistant ; qualitative research)

Sažetak
Podrška djeci s teškoćama u vidu asistenta u nastavi i mobilnog stručnog tima jedan je od modela podrške edukacijskom uključivanju koji se u Hrvatskoj primjenjuje zadnje 3 godine. U evaluaciji ovog modela podrške rukovodimo se načelima inkluzivnog istraživanja koja naglašavaju važnost dječjeg mišljenja o podršci koju dobivaju. U svijetu poznati način ovakvog istraživanja naziva se participativni pristup inkluzivnog istraživanja (Johnson i sur. 2003). Cilj ovog istraživanja je evaluirati zadovoljstvo djece s teškoćama podrškom koju dobivaju od asistenata u nastavi. Istraživanje je provedeno temeljem strukturiranog intervjua (Krampač-Grljušić, 2009) konstruiranog za potrebe ovog kvalitativnog istraživanja. U istraživanju je obuhvaćeno 5 djece s teškoćama, oba spola, osnovnoškolske dobi, koja dobivaju podršku asistenta u nastavi u osnovnoj školi u Osijeku. Analizom odgovora uočeno je da djeca s teškoćama nemaju utjecaj na izbor asistenta i da su imala iskustvo promjene asistenta. Asistenta pozitivno doživljavaju kao pomoć i prijatelja, ističu da im pomaže u razumijevanju školskih sadržaja, obavljanju raznih školskih zadataka i doprinosi boljem uspjehu. Pored toga djeca s teškoćama ističu i poboljšanje druženja s vršnjacima posredstvom asistenta. Djeca izražavaju želju da i u budućnosti imaju podršku asistenta u nastavi. Temeljem ove evaluacije dobili smo smjernice o učinkovitosti ovog modela podrške te poticaj da u daljnjim istraživanjima uvažavamo procjenu podrške od strane djece.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-0000000-2354 - Programi intervencija i neki okolinski čimbenici edukacijskog uključivanja

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Krampač-Grljušić, Aleksandra; Žic Ralić, Anamarija; Lisak, Natalija
Što djeca s teškoćama misle o podršci asistenta u nastavi // 8 kongres s međunarodnim sudjelovanjem - Uključivanje i podrška u zajednici : zbornik radova / Đurek, Vesna (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2010. str. 181-194 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Krampač-Grljušić, A., Žic Ralić, A. & Lisak, N. (2010) Što djeca s teškoćama misle o podršci asistenta u nastavi. U: Đurek, V. (ur.)8 kongres s međunarodnim sudjelovanjem - Uključivanje i podrška u zajednici : zbornik radova.
@article{article, author = {Krampa\v{c}-Grlju\v{s}i\'{c}, Aleksandra and \v{Z}ic Rali\'{c}, Anamarija and Lisak, Natalija}, editor = {\DJurek, V.}, year = {2010}, pages = {181-194}, keywords = {u\v{c}itelji, asistent u nastavi, djeca s te\v{s}ko\'{c}ama, kvalitativno istra\v{z}ivanje}, isbn = {978-953-96760-7-8}, title = {\v{S}to djeca s te\v{s}ko\'{c}ama misle o podr\v{s}ci asistenta u nastavi}, keyword = {u\v{c}itelji, asistent u nastavi, djeca s te\v{s}ko\'{c}ama, kvalitativno istra\v{z}ivanje}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Krampa\v{c}-Grlju\v{s}i\'{c}, Aleksandra and \v{Z}ic Rali\'{c}, Anamarija and Lisak, Natalija}, editor = {\DJurek, V.}, year = {2010}, pages = {181-194}, keywords = {children with disabilities, teacher assistant, qualitative research}, isbn = {978-953-96760-7-8}, title = {What do children with difficulties say and think about their teacher assistant}, keyword = {children with disabilities, teacher assistant, qualitative research}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font