Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 469521

Doživljaj sebe kao prediktor depresivnosti i zadovoljstva vlastitim akademskim uspjehom studentica socijalne pedagogije


Lebedina Manzoni, Marija; Lotar, Martina
Doživljaj sebe kao prediktor depresivnosti i zadovoljstva vlastitim akademskim uspjehom studentica socijalne pedagogije // Knjiga sažetaka - 10+ snage socijalne pedagogije / Ferić Šlehan, Martina ; Jandrić Nišević, Anita ; Kranželić, Valentina (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga socijalnih pedagoga (HUSP), 2010. str. 104-104 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 469521 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Doživljaj sebe kao prediktor depresivnosti i zadovoljstva vlastitim akademskim uspjehom studentica socijalne pedagogije
(Student's self-perception as a predictor of their depression symptoms and satisfaction with academic achievement)

Autori
Lebedina Manzoni, Marija ; Lotar, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Knjiga sažetaka - 10+ snage socijalne pedagogije / Ferić Šlehan, Martina ; Jandrić Nišević, Anita ; Kranželić, Valentina - Zagreb : Hrvatska udruga socijalnih pedagoga (HUSP), 2010, 104-104

Skup
10+ snage socijalne pedagogije

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 23.04.2010. - 25.04.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Samopoštovanje; perfekcionizam zadovoljstvo uspjehom na studiju; depresivnost; studentice socijalne pedagogije.
(Self-esteem; perfectionism; satisfaction with academic achievement; depression symptoms; social pedagogy students.)

Sažetak
Kako bismo u nekim aspektima osobnosti osnažili studente socijalne pedagogije i na taj način potaknuli razvoj zrelih i kompetentnih stručnjaka, važno je istražiti s kakvim se problemima studenti susreću tijekom svog studiranja. U radu je stavljen naglasak na probleme vezane za samopoimanje, postavljanje osobnih ciljeva i ostvarivanje vlastitih težnji jer možemo pretpostaviti kako navedene komponente predstavljaju bazične osobine za razvoj profesionalnih kompetencija stručnjaka u okviru društvenih znanosti. Upravo iz tog razloga cilj ovog istraživanja je utvrditi odnos između depresivnosti studenata i zadovoljstva uspjehom na studiju s jedne strane te njihova samopoštovanja i perfekcionizma s druge strane. Očekuje se kako će zadovoljstvo uspjehom na studiju biti pozitivno povezano sa samopoštovanjem, a negativno sa perfekcionizmom. Osim toga, pretpostavlja se kako će samopoštovanje i perfekcionizam biti značajni prediktori i depresivnosti studenata i njihova zadovoljstva uspjehom na studiju. U istraživanju je sudjelovala 151 studentica preddiplomskog studija (sve tri godine) i diplomskog studija (prva godina) socijalne pedagogije u dobi od 19 do 32 godine (M=20, 93 ; SD=1, 900). Samopoštovanje je ispitivano Skalom samokompetentnosti i samosviđanja (SLCS ; Tafarodi i Swann, 1995), dok je za mjerenje perfekcionizma korištena Skala pozitivnog i negativnog perfekcionizma (PANPS ; Terry-Short i sur., 1995), a za depresivnost je primijenjen Beckov inventar depresivnosti (BDI-II). Rezultati hijerarhijskih regresijskih analiza pokazali su kako je, među varijablama uključenim u analizu, za zadovoljstvo uspjehom u studiju najbolji prediktor samokompetentnost, dok je za depresivnost najbolji prediktor samosviđanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Lebedina Manzoni, Marija; Lotar, Martina
Doživljaj sebe kao prediktor depresivnosti i zadovoljstva vlastitim akademskim uspjehom studentica socijalne pedagogije // Knjiga sažetaka - 10+ snage socijalne pedagogije / Ferić Šlehan, Martina ; Jandrić Nišević, Anita ; Kranželić, Valentina (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga socijalnih pedagoga (HUSP), 2010. str. 104-104 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Lebedina Manzoni, M. & Lotar, M. (2010) Doživljaj sebe kao prediktor depresivnosti i zadovoljstva vlastitim akademskim uspjehom studentica socijalne pedagogije. U: Ferić Šlehan, M., Jandrić Nišević, A. & Kranželić, V. (ur.)Knjiga sažetaka - 10+ snage socijalne pedagogije.
@article{article, author = {Lebedina Manzoni, Marija and Lotar, Martina}, year = {2010}, pages = {104-104}, keywords = {Samopo\v{s}tovanje, perfekcionizam zadovoljstvo uspjehom na studiju, depresivnost, studentice socijalne pedagogije.}, title = {Do\v{z}ivljaj sebe kao prediktor depresivnosti i zadovoljstva vlastitim akademskim uspjehom studentica socijalne pedagogije}, keyword = {Samopo\v{s}tovanje, perfekcionizam zadovoljstvo uspjehom na studiju, depresivnost, studentice socijalne pedagogije.}, publisher = {Hrvatska udruga socijalnih pedagoga (HUSP)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Lebedina Manzoni, Marija and Lotar, Martina}, year = {2010}, pages = {104-104}, keywords = {Self-esteem, perfectionism, satisfaction with academic achievement, depression symptoms, social pedagogy students.}, title = {Student's self-perception as a predictor of their depression symptoms and satisfaction with academic achievement}, keyword = {Self-esteem, perfectionism, satisfaction with academic achievement, depression symptoms, social pedagogy students.}, publisher = {Hrvatska udruga socijalnih pedagoga (HUSP)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font