Pregled bibliografske jedinice broj: 469520
Evaluacija preventivnog programa Imam stav (Unplugged)
Evaluacija preventivnog programa Imam stav (Unplugged) // 3. hrvatski kongres socijalnih pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem 10+ Snage socijalne pedagogije : knjiga sažetaka = The 3rd Croatian congress of social pedagogues with international parcipation 10+ Strengths of social pedagogy : book od abstracts / Ferić Šlehan, Martina ; Jandrić Nišević, Anita ; Kranželić, Valentina (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga socijalnih pedagoga (HUSP) ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 70-70 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 469520 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Evaluacija preventivnog programa Imam stav (Unplugged)
(Evaluation of Unplugged Prevention Program)
Autori
Ricijaš, Neven ; Lotar, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
3. hrvatski kongres socijalnih pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem 10+ Snage socijalne pedagogije : knjiga sažetaka = The 3rd Croatian congress of social pedagogues with international parcipation 10+ Strengths of social pedagogy : book od abstracts
/ Ferić Šlehan, Martina ; Jandrić Nišević, Anita ; Kranželić, Valentina - Zagreb : Hrvatska udruga socijalnih pedagoga (HUSP) ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010, 70-70
ISBN
978-953-99995-1-1
Skup
Hrvatski kongres socijalnih pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem 10+ Snage socijalne pedagogije (3 ; 2010)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 23.04.2010. - 25.04.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
evaluacija programa; prevencija zlouporabe sredstva ovisnosti; Imam stav - program prevencije ovisnosti (Unplugged)
(evaluation; substance abuse prevention; Unplugged prevention program)
Sažetak
U ovoj prezentaciji opisat će se proces evaluacije preventivnog programa Imam stav (Unplugged) koji se od veljače 2010. godine provodi u šestim razredima pet zagrebačkih osnovnih škola. Evaluacija se provodi u dvije vremenske točke – prije početka programa i po njegovu završetku. Osim pet škola u kojima se program provodi, u evaluaciju je još uključeno i šest kontrolnih škola u kojima će program biti proveden sljedeće školske godine. Svaki učenik, prema posebno definiranim uputama, sastavlja vlastiti anonimni kôd što garantira anonimnost učenicima, a ujedno i mogućnost povezivanja rezultata prve i druge točke mjerenja. Anketni upitnik sadrži pitanja o znanjima, stavovima i ponašanjima koja su vezana uz konzumiranje sredstava ovisnosti, osnovna pitanja o obiteljskim prilikama, odnosima s vršnjacima, vještinama asertivnog ponašanja te slici o sebi. Pri tome je veći naglasak u upitniku stavljen na stavove prema sredstvima ovisnosti te komunikacijskim vještinama s vršnjacima, a manji na informiranost o sredstvima ovisnosti. Primjena upitnika u skladu je s etičkim načelima struke. U svakoj školi također smo kontrolirali provođenje preventivnih programa do trenutka izvedbe ovog programa, kao i eventualne preventivne aktivnosti koje se u školi paralelno izvode s ovim programom. Ovakvim postupkom evaluacije moguće je provjeriti učinke programa s obzirom na specifična područja koja su mjerenjem obuhvaćena, dok paralelna primjena anketnog upitnika u eksperimentalnoj i kontrolnoj skupini osigurava mogućnost pripisivanju dobivenih razlika upravo primjeni programa u osnovnim školama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Socijalne djelatnosti
Napomena
ISBN 978-953-6418-63-3 (Fakultet)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb