Pregled bibliografske jedinice broj: 469212
Redizajn vizualnog identiteta tvrtke HD-EXTERIJERI
Redizajn vizualnog identiteta tvrtke HD-EXTERIJERI, 2009., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 469212 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Redizajn vizualnog identiteta tvrtke HD-EXTERIJERI
(Redesign of the company's visual identity, HD-EXTERIOR)
Autori
Jug, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.09
Godina
2009
Stranica
51
Mentor
Brozović, Maja
Ključne riječi
redizajn; vizualni identitet; logotip; knjiga grafičkih standarda; ciljna skupina
(redesign; visual identity; logotype; brand guidline book; target audience)
Sažetak
Dio upravljanja vizualnim identitetom je i odluka o njegovoj promjeni ili redizajnu. Cilj redizajniranja logotipa i vizualnog identiteta tvrtke HD-exterijeri je stvaranje jasnije slike organizacije, njezinih vrijednosti i formiranje stabilnog sustava vizualnih elemenata kojima ona komunicira s tržištem. Proces stvaranja tog sustava je složeni, a sastoji se od istraživanja, određivanja vizualne strategije, testiranja i usavršavanja finalnog rješenja. Upute za njegovu provedbu opisane su u knjizi grafičkih standarda kroz konstrukciju logotipa, upotebu boja i aplikaciju logotipa na različite proizvode. Jedinstvena poruka koja se pritom lansira potpuno je prilagođena ciljnoj skupini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Mrvac, Nikola, MZOS ) ( CroRIS)
128-1281955-1962 - Studij tehnoloških čimbenika grafičkog dizajna za sustavno unapređenje kvalitete (Zjakić, Igor, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb
Profili:
Maja Brozović
(mentor)