Pregled bibliografske jedinice broj: 469026
Geomarketing Zadarske županije
Geomarketing Zadarske županije, 2010., diplomski rad, Geodetski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 469026 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Geomarketing Zadarske županije
(Geomarketing in Zadar district)
Autori
Barić, Nino
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Geodetski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
16.04
Godina
2010
Stranica
59
Mentor
Cetl, Vlado
Ključne riječi
geomarketing; GIS; prostorno planiranje; održivi razvoj
(geomarketing; GIS; spatial planning; sustainable development)
Sažetak
Tema ovog diplomskog rada je primjena geomarketinga na Zadarsku županiju. Glavna komponenta geomarketinga je GIS koji se temelji na podacima vezanim uz prostor što nam omogućava prostorno planiranje i uređenje. Geomarketing omogućava pojednostavljeno rješavanje problema lokacije ulaganja za poslovne subjekte te prostorne strategije vlasti. Svi korisnici geomarketinga posebnu pažnju trebaju obratiti na planiranje u skladu s načelima održivog razvoja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Geodezija