Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 469026

Geomarketing Zadarske županije


Barić, Nino
Geomarketing Zadarske županije, 2010., diplomski rad, Geodetski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 469026 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Geomarketing Zadarske županije
(Geomarketing in Zadar district)

Autori
Barić, Nino

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Geodetski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
16.04

Godina
2010

Stranica
59

Mentor
Cetl, Vlado

Ključne riječi
geomarketing; GIS; prostorno planiranje; održivi razvoj
(geomarketing; GIS; spatial planning; sustainable development)

Sažetak
Tema ovog diplomskog rada je primjena geomarketinga na Zadarsku županiju. Glavna komponenta geomarketinga je GIS koji se temelji na podacima vezanim uz prostor što nam omogućava prostorno planiranje i uređenje. Geomarketing omogućava pojednostavljeno rješavanje problema lokacije ulaganja za poslovne subjekte te prostorne strategije vlasti. Svi korisnici geomarketinga posebnu pažnju trebaju obratiti na planiranje u skladu s načelima održivog razvoja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Geodezija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0007015

Ustanove:
Geodetski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vlado Cetl (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Barić, Nino
Geomarketing Zadarske županije, 2010., diplomski rad, Geodetski fakultet, Zagreb
Barić, N. (2010) 'Geomarketing Zadarske županije', diplomski rad, Geodetski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bari\'{c}, Nino}, year = {2010}, pages = {59}, keywords = {geomarketing, GIS, prostorno planiranje, odr\v{z}ivi razvoj}, title = {Geomarketing Zadarske \v{z}upanije}, keyword = {geomarketing, GIS, prostorno planiranje, odr\v{z}ivi razvoj}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bari\'{c}, Nino}, year = {2010}, pages = {59}, keywords = {geomarketing, GIS, spatial planning, sustainable development}, title = {Geomarketing in Zadar district}, keyword = {geomarketing, GIS, spatial planning, sustainable development}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font