Pregled bibliografske jedinice broj: 468997
Razvoj kreativnosti studenata Učiteljskog studija u kolegiju Metodika glazbene kulture
Razvoj kreativnosti studenata Učiteljskog studija u kolegiju Metodika glazbene kulture // Tonovi (Zagreb), 54 (2009), 81-96 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 468997 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj kreativnosti studenata Učiteljskog studija u kolegiju Metodika glazbene kulture
(Enhancing creativity of future teachers in music methodology course)
Autori
Šulentić Begić, Jasna
Izvornik
Tonovi (Zagreb) (0352-9711) 54
(2009);
81-96
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
kreativnost ; nastava ; studenti ; metodika ; glazba
(creativity ; teaching ; students ; methodology ; music)
Sažetak
Cilj je suvremene nastave od učenika stvoriti ličnosti koje će se moći nositi sa zahtjevima koje pred njih postavlja moderno društvo. To se ne može postići tradicionalnom nastavom, već jednom novom i suvremenom u kojoj će se poticati razvoj kreativnosti svakog učenika. Da bi budući učitelji znali izvoditi nastavu na kojoj će poticati kreativnost učenika, potrebno je da i oni sami na svojim fakultetima prođu nastavu na kojoj se potiče kreativnost. Stoga smo na kolegiju Metodika glazbene kulture provodili kreativne postupke. Ovaj rad želi prikazati moguće načine razvoja kreativnosti studenata 4. godine Učiteljskog studija na Učiteljskom fakultetu u Osijeku u okviru kolegija Metodika glazbene kulture. Na navedenom kolegiju kroz predavanja i metodičke vježbe studenti se osposobljavaju za izvođenje nastave glazbene kulture od 1. do 4. razreda osnovne škole. Metodičke su se vježbe odvijale na fakultetu i u OŠ Retfala u Osijeku u kojoj su studenti održavali svoje javne satove glazbene kulture tijekom zimskog semestra akademske godine 2008./09. Vježbe na fakultetu služile su za uvježbavanje i analizu satova koje su studenti izvodili u osnovnoj školi. Pri donošenju zaključaka koristili smo se analizom dnevnika praćenja predavanja Metodike glazbene kulture i analizom anketnog upitnika koji su studenti ispunili na posljednjem satu predavanja u zimskom semestru.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Jasna Šulentić Begić
(autor)