Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 468932

Oglašavanje u Hrvatskoj


Pehar, Andreja
Oglašavanje u Hrvatskoj, 2009., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 468932 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Oglašavanje u Hrvatskoj
(Advertising in Croatia)

Autori
Pehar, Andreja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
12.10

Godina
2009

Stranica
33

Mentor
Brozović, Maja

Ključne riječi
oglašavanje; mediji; komunikacija; funkcija
(advertising; media; communication; function)

Sažetak
Pod pojmom oglašavanja smatra se svaki plaćeni oblik javnog obavještavanja s namjerom informiranja i posrednog utjecaja na prodaju proizvoda ili usluge. Kroz povijest, oglašavanje se uspostavlja u pogledu svakog promatrača kao dvojaki fenomen – kao neprestana prisutnost u svakodnevnom životu, i kao povijesna odrednica na graničnoj pukotini nostalgije i kritičkog uvida. Oglašavanje je specifična vrsta komunikacije čija je uloga informiranje, obavještavanje o proizvodima ili uslugama potrošače, pružajući sve potrebne informacije o poduzeću, proizvodnji, namjeni i načinu uporabe proizvoda, te čineći marku tj. proizvod prepoznatljivim, i stvarajući poticaj korištenja nove marke. U Hrvatskoj su zastupljeni različiti oblici medija u službi oglašavanja, te su i najvažniji od njih obrađeni u ovom radu, a to su: audio-vizualni mediji, grafički mediji poput novina i časopisa, mediji vanjskog i unutarnjeg oglašavanje, te internet oglašavanje. Mediji oglašavanja su prikazani sa svim svojim pozitivnim i negativnim stranama. U praktičnom dijelu rada prikazana je kreativna agencija Kuharić Matoš koja je specijalizirana za izradu kreativnih rješenja, te je opisan sam proces osmišljavanja kampanje agencije KM uz opis na samom primjeru osmišljavanja Big Brother kampanje za RTL televiziju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Mrvac, Nikola, MZOS ) ( CroRIS)
128-1281955-1962 - Studij tehnoloških čimbenika grafičkog dizajna za sustavno unapređenje kvalitete (Zjakić, Igor, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Brozović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pehar, Andreja
Oglašavanje u Hrvatskoj, 2009., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Pehar, A. (2009) 'Oglašavanje u Hrvatskoj', diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pehar, Andreja}, year = {2009}, pages = {33}, keywords = {ogla\v{s}avanje, mediji, komunikacija, funkcija}, title = {Ogla\v{s}avanje u Hrvatskoj}, keyword = {ogla\v{s}avanje, mediji, komunikacija, funkcija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pehar, Andreja}, year = {2009}, pages = {33}, keywords = {advertising, media, communication, function}, title = {Advertising in Croatia}, keyword = {advertising, media, communication, function}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font