Pregled bibliografske jedinice broj: 468932
Oglašavanje u Hrvatskoj
Oglašavanje u Hrvatskoj, 2009., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 468932 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Oglašavanje u Hrvatskoj
(Advertising in Croatia)
Autori
Pehar, Andreja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
12.10
Godina
2009
Stranica
33
Mentor
Brozović, Maja
Ključne riječi
oglašavanje; mediji; komunikacija; funkcija
(advertising; media; communication; function)
Sažetak
Pod pojmom oglašavanja smatra se svaki plaćeni oblik javnog obavještavanja s namjerom informiranja i posrednog utjecaja na prodaju proizvoda ili usluge. Kroz povijest, oglašavanje se uspostavlja u pogledu svakog promatrača kao dvojaki fenomen – kao neprestana prisutnost u svakodnevnom životu, i kao povijesna odrednica na graničnoj pukotini nostalgije i kritičkog uvida. Oglašavanje je specifična vrsta komunikacije čija je uloga informiranje, obavještavanje o proizvodima ili uslugama potrošače, pružajući sve potrebne informacije o poduzeću, proizvodnji, namjeni i načinu uporabe proizvoda, te čineći marku tj. proizvod prepoznatljivim, i stvarajući poticaj korištenja nove marke. U Hrvatskoj su zastupljeni različiti oblici medija u službi oglašavanja, te su i najvažniji od njih obrađeni u ovom radu, a to su: audio-vizualni mediji, grafički mediji poput novina i časopisa, mediji vanjskog i unutarnjeg oglašavanje, te internet oglašavanje. Mediji oglašavanja su prikazani sa svim svojim pozitivnim i negativnim stranama. U praktičnom dijelu rada prikazana je kreativna agencija Kuharić Matoš koja je specijalizirana za izradu kreativnih rješenja, te je opisan sam proces osmišljavanja kampanje agencije KM uz opis na samom primjeru osmišljavanja Big Brother kampanje za RTL televiziju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Mrvac, Nikola, MZOS ) ( CroRIS)
128-1281955-1962 - Studij tehnoloških čimbenika grafičkog dizajna za sustavno unapređenje kvalitete (Zjakić, Igor, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb
Profili:
Maja Brozović
(mentor)