Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 468722

Logotip kao izraz koncepta


Hrgović, Tanja
Logotip kao izraz koncepta, 2009., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 468722 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Logotip kao izraz koncepta
(Logo as an expression of the concept)

Autori
Hrgović, Tanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
07.09

Godina
2009

Stranica
54

Mentor
Brozović, Maja

Ključne riječi
logo; tržišna marka; uslužna marka; iskustvena marka
(logo; trade mark; service mark; experience mark)

Sažetak
Početni naslovi se odnose na logotip, temeljnu bit i program vizualnog identiteta. Logo poznat kao tržišna marka ili uslužna marka je vjerojatno najsavjesniji, funkcionalan i utjecajan element vizualne komunikacije koji kreira dizajner. Kao takav egzistira u socijalnoj sferi, interpretiran i čitan od strane raznolike publike. Logo je također poznat kao marka identiteta, te isto to (identitet) pruža organizaciji ili individualcu ; predstavlja određen oblik garancije kvalitete usluga ili robe koju organizacije (individualci) nude. Logotip također ima moć emitirati konotacije iznad identifikacije. Dobro dizajniran logo ima dugotrajan životni vijek ; kroz mnogo godina, pa čak i generacijama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Mrvac, Nikola, MZOS ) ( CroRIS)
128-1281955-1962 - Studij tehnoloških čimbenika grafičkog dizajna za sustavno unapređenje kvalitete (Zjakić, Igor, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Brozović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hrgović, Tanja
Logotip kao izraz koncepta, 2009., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Hrgović, T. (2009) 'Logotip kao izraz koncepta', diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Hrgovi\'{c}, Tanja}, year = {2009}, pages = {54}, keywords = {logo, tr\v{z}i\v{s}na marka, uslu\v{z}na marka, iskustvena marka}, title = {Logotip kao izraz koncepta}, keyword = {logo, tr\v{z}i\v{s}na marka, uslu\v{z}na marka, iskustvena marka}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Hrgovi\'{c}, Tanja}, year = {2009}, pages = {54}, keywords = {logo, trade mark, service mark, experience mark}, title = {Logo as an expression of the concept}, keyword = {logo, trade mark, service mark, experience mark}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font