Pregled bibliografske jedinice broj: 468722
Logotip kao izraz koncepta
Logotip kao izraz koncepta, 2009., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 468722 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Logotip kao izraz koncepta
(Logo as an expression of the concept)
Autori
Hrgović, Tanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
07.09
Godina
2009
Stranica
54
Mentor
Brozović, Maja
Ključne riječi
logo; tržišna marka; uslužna marka; iskustvena marka
(logo; trade mark; service mark; experience mark)
Sažetak
Početni naslovi se odnose na logotip, temeljnu bit i program vizualnog identiteta. Logo poznat kao tržišna marka ili uslužna marka je vjerojatno najsavjesniji, funkcionalan i utjecajan element vizualne komunikacije koji kreira dizajner. Kao takav egzistira u socijalnoj sferi, interpretiran i čitan od strane raznolike publike. Logo je također poznat kao marka identiteta, te isto to (identitet) pruža organizaciji ili individualcu ; predstavlja određen oblik garancije kvalitete usluga ili robe koju organizacije (individualci) nude. Logotip također ima moć emitirati konotacije iznad identifikacije. Dobro dizajniran logo ima dugotrajan životni vijek ; kroz mnogo godina, pa čak i generacijama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Mrvac, Nikola, MZOS ) ( CroRIS)
128-1281955-1962 - Studij tehnoloških čimbenika grafičkog dizajna za sustavno unapređenje kvalitete (Zjakić, Igor, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb
Profili:
Maja Brozović
(mentor)