Pregled bibliografske jedinice broj: 468686
Kontroverze medijskih kompetencija
Kontroverze medijskih kompetencija // „Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovana“
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2008. (poster, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 468686 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kontroverze medijskih kompetencija
(Controversy media competence)
Autori
Tolić, Mirela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Skup
„Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovana“
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 16.10.2008. - 18.10.2008
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
medijska kompetencija; medijski odgoj; medijska pismenost; komunikativna kompetencija
(media competence; media education; media literacy; communicative competence)
Sažetak
Kontroverze u tumačenju medijske kompetencije proizlaze iz dvosmislenih intepretiranja pojmova medijska pismenost i medijska kompetencija. Medijska kompetencija uključuje medijsku pismenost. Ona podrazumijeva stjecanje vještina, znanja i upućenosti pri sprječavanju medijske manipulacije. Medijska kompetencija pretpostavlja sposobnost kritičke analize medijskih ponuda, istovremeno koristeći medije kao sredstvo za nezavisno i kreativno izražavanje. U tekstu se analiziraju dva ključna pitanja: l. koje značenje ima razvoj medijske kompetencije u suvremenom medijskom okruženju i 2. što se podrazumijeva pod pojmom kontroverze u diskursu medijskih komptenecija. Autorica odgovore nastoji pronaći analizirajući etiologiju pojma medijske kompetencije, u odnosu na pojmove medijska pismenost i medijski odgoj. Na kraju autorica predlaže konkretnu definiciju tumačenja medijske kompetencije, te zaključuje da u novim obzorjima medijske pedagogije, medijska kompetencija mora voditi razvoju medijskog odgoja.
Izvorni jezik
Hrvatski