Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 468671

Temeljni pojmovi suvremene medijske pedagogije


Tolić, Mirela
Temeljni pojmovi suvremene medijske pedagogije // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, br.22 (2) (2009), 97-103 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 468671 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Temeljni pojmovi suvremene medijske pedagogije
(Fundamental concepts of modern media pedagogy)

Autori
Tolić, Mirela

Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) Br.22 (2) (2009); 97-103

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
medijska pedagogija; medijski odgoj i obrazovanje; medijska pismenost; medijska kompetencija
(media pedagogy; media education; media literacy; media competence)

Sažetak
Medijska pedagogija za predmet svog poučavanja ima sociopedagogijske, sociokulturalne i sociopolitičke aspekte u suvremenim sredstvima (medijskog) komuniciranja, a osobito se bazira na analizu uloge medija na svijest i ponašanja djece i mladih, te, u konačnici osposobljavanja istih za kritičku analizu medijskih ponuda. Ona nudi argumente u prilog hipotezi kako mediji postaju primarni agens socijalizacije mladog naraštaja. U radu se pravi distinkcija između pojmova medijska pismenost, medijsko obrazovanje i odgoj, te medijske kompetencije. Medijske kompetencije su središnji pojam i krajnji cilj razvoja medijske pedagogije. Medijska pismenost je uži pojam od medijskog obrazovanja, a medijsko obrazovanje je uži pojam od medijskog odgoja. U takvim relacijama autorica nudi svrsishodne analize odgoja za medije u suvremenoj medijskoj pedagogiji.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Mirela Müller (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Tolić, Mirela
Temeljni pojmovi suvremene medijske pedagogije // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, br.22 (2) (2009), 97-103 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Tolić, M. (2009) Temeljni pojmovi suvremene medijske pedagogije. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, br.22 (2), 97-103.
@article{article, author = {Toli\'{c}, Mirela}, year = {2009}, pages = {97-103}, keywords = {medijska pedagogija, medijski odgoj i obrazovanje, medijska pismenost, medijska kompetencija}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {br.22 (2)}, issn = {0044-4855}, title = {Temeljni pojmovi suvremene medijske pedagogije}, keyword = {medijska pedagogija, medijski odgoj i obrazovanje, medijska pismenost, medijska kompetencija} }
@article{article, author = {Toli\'{c}, Mirela}, year = {2009}, pages = {97-103}, keywords = {media pedagogy, media education, media literacy, media competence}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {br.22 (2)}, issn = {0044-4855}, title = {Fundamental concepts of modern media pedagogy}, keyword = {media pedagogy, media education, media literacy, media competence} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font