Pregled bibliografske jedinice broj: 468669
Medijska kompetencija kao prevencija pri sprečavanju medijske manipulacije u osnovnim školama
Medijska kompetencija kao prevencija pri sprečavanju medijske manipulacije u osnovnim školama // Medianali, VI. (2009), 195-213 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 468669 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Medijska kompetencija kao prevencija pri sprečavanju medijske manipulacije u osnovnim školama
(Media competency as a prevention to prevent media manipulation in primary schools)
Autori
Tolić, Mirela
Izvornik
Medianali (1846-436X) VI.
(2009);
195-213
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
medijska pedagogija; medijska kompetencija; medijska pismenost; medijski odgoj
(media pedagogy; media competence; media literacy; media education)
Sažetak
U tekstu se analizira pitanje kakva je uloga i značenje medijske kompetencije u strukturi razvoja medijskog odgoja. Autorica pojašnjava ulogu medijske pedagogije u stjecanju medijskih kompetencija, te ističe nužnost obrazovanja medijskih pedagoga. Stjecanje medijskih kompetencija ne smješta samo u djelokrug poslova učitelja, nego i učenika, što smatra osobito važnim iskorakom u medijskom odgoju. Učenici moraju (o)vladati medijima, a ne da mediji vladaju njima. Iznosi intepretaciju pet podučja dimenzija medijskih kompetencija. Navodi praktične primjere iz inozemstva koji (kroz medijske projekte i medijski rad) analiziraju problematiku suvremenog medijskog okruženja, nudeći rješenja kod negativne uloge medija u odgoju i obrazovanju. Zaključuje nužnost integriranja medijskih kompetencija u školski sustav.
Izvorni jezik
Hrvatski