Pregled bibliografske jedinice broj: 468636
Marketinške mogućnosti tržišnih subjekata za pristup Net generaciji
Marketinške mogućnosti tržišnih subjekata za pristup Net generaciji // Marketing i održivi razvitak / Marketing and sustainable development / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 343-353
CROSBI ID: 468636 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinške mogućnosti tržišnih subjekata za pristup Net generaciji
(Marketing possibilities for approaching Net generation)
Autori
Dlačić, Jasmina ; Vranić, Franko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Marketing i održivi razvitak / Marketing and sustainable development
Urednik/ci
Leko Šimić, Mirna
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2010
Raspon stranica
343-353
ISBN
978-953-253-074-2
Ključne riječi
Internet, online društvene mreže, Net generacija, tržišni subjekti, komuniciranje
(Internet, online social networks, Net generation, companies, communication)
Sažetak
Net generacija već neko vrijeme ima ulogu aktivnih kupaca i potrošača. Odrastanjem razvili su privrženost pripadnicima svoje generacije, ali i naglasili ulogu Interneta kao medija putem kojega oblikuju vlastiti svijet informacija. Informacije o proizvodima koje kupuju traže i dobivaju prvenstveno putem Interneta. Tek za manji dio informacija koriste tzv. tradicionalne medije kao što su televizija, radio, novine i vanjsko oglašavanje. // Upravo navike koje karakteriziraju mlade pri zadovoljavaju njihovih potreba za informacijama utječu na kreiranje i razvoj medija putem kojih im se te informacije dostavljaju. Upotreba Interneta za tu je generaciju neupitna i stoga se prisutnost proizvoda, poglavito onih koji su namijenjeni mladima, treba bazirati u većoj mjeri na Internetu kao komunikacijskom mediju. Internet posjeduje veliki potencijal u stvaranju dodatne vrijednosti posebice mladim potrošačima, što su neki tržišni subjekti i prepoznali. // U svojoj komunikaciji Net generacija svakodnevno koristi online društvene mreže, te se kroz njih mogu promatrati i analizirati karakteristike mladih osoba. Ovim radom istražuju se karakteristike mladih osoba tj. Net generacije i njihovo ponašanje prilikom odluka o proizvodu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija