Pregled bibliografske jedinice broj: 468555
Promjena odgojno-obrazovne paradigme - temelj HNOS-a i HNAK-a
Promjena odgojno-obrazovne paradigme - temelj HNOS-a i HNAK-a // Hrvatsko školstvo sadašnje stanje i vizija razvoja / Stanko Popović (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2008. str. 15-22 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 468555 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promjena odgojno-obrazovne paradigme - temelj HNOS-a i HNAK-a
(Change of educational paradigm - the basis of HOS and HNAK)
Autori
Vladimir Paar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Hrvatsko školstvo sadašnje stanje i vizija razvoja
/ Stanko Popović - Zagreb : Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2008, 15-22
ISBN
978-953-154-806-9
Skup
Hrvatsko školstvo sadašnje stanje i perspektive razvoja
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 22.01.2008
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
HNOS; HNAK; hrvatsko školstvo; nacionalni kurikul
(HNOS; HNAK; Croatian education system; national curriculum)
Sažetak
Prikazana je vizija razvoja hrvatskog školstva u okviru nacinalnog kurikula temeljenog na HNOS-u
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
119-0982464-1253 - KSA kompjutorsko istraživanje repeticija višeg reda i duplikona u humanom genomu (Paar, Vladimir, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb