Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 468555

Promjena odgojno-obrazovne paradigme - temelj HNOS-a i HNAK-a


Vladimir Paar
Promjena odgojno-obrazovne paradigme - temelj HNOS-a i HNAK-a // Hrvatsko školstvo sadašnje stanje i vizija razvoja / Stanko Popović (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2008. str. 15-22 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 468555 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Promjena odgojno-obrazovne paradigme - temelj HNOS-a i HNAK-a
(Change of educational paradigm - the basis of HOS and HNAK)

Autori
Vladimir Paar

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Hrvatsko školstvo sadašnje stanje i vizija razvoja / Stanko Popović - Zagreb : Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2008, 15-22

ISBN
978-953-154-806-9

Skup
Hrvatsko školstvo sadašnje stanje i perspektive razvoja

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 22.01.2008

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
HNOS; HNAK; hrvatsko školstvo; nacionalni kurikul
(HNOS; HNAK; Croatian education system; national curriculum)

Sažetak
Prikazana je vizija razvoja hrvatskog školstva u okviru nacinalnog kurikula temeljenog na HNOS-u

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
119-0982464-1253 - KSA kompjutorsko istraživanje repeticija višeg reda i duplikona u humanom genomu (Paar, Vladimir, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Vladimir Paar
Promjena odgojno-obrazovne paradigme - temelj HNOS-a i HNAK-a // Hrvatsko školstvo sadašnje stanje i vizija razvoja / Stanko Popović (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2008. str. 15-22 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vladimir Paar (2008) Promjena odgojno-obrazovne paradigme - temelj HNOS-a i HNAK-a. U: Stanko Popović (ur.)Hrvatsko školstvo sadašnje stanje i vizija razvoja.
@article{article, year = {2008}, pages = {15-22}, keywords = {HNOS, HNAK, hrvatsko \v{s}kolstvo, nacionalni kurikul}, isbn = {978-953-154-806-9}, title = {Promjena odgojno-obrazovne paradigme - temelj HNOS-a i HNAK-a}, keyword = {HNOS, HNAK, hrvatsko \v{s}kolstvo, nacionalni kurikul}, publisher = {Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, year = {2008}, pages = {15-22}, keywords = {HNOS, HNAK, Croatian education system, national curriculum}, isbn = {978-953-154-806-9}, title = {Change of educational paradigm - the basis of HOS and HNAK}, keyword = {HNOS, HNAK, Croatian education system, national curriculum}, publisher = {Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font