Pregled bibliografske jedinice broj: 468463
Poticanje darovitosti kod osnovnoškolskih učenika kroz ekološke radionice
Poticanje darovitosti kod osnovnoškolskih učenika kroz ekološke radionice // Međunarodna kolonija mladih Ernestinovo 2003-2008 ; Zbornik radova znanstvenog skupa s međunarodnim sudjelovanjem / Martinčić, Juliji ; Hackenberger, Dubravka (ur.).
Zagreb: Zavod za znanstveni rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Osijeku, 2010. str. 71-79 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 468463 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje darovitosti kod osnovnoškolskih učenika kroz ekološke radionice
(Gift encouragement of primary school pupils by ecology workshops)
Autori
Borić, Edita ; Škugor, Alma ; Šutalo, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Međunarodna kolonija mladih Ernestinovo 2003-2008 ; Zbornik radova znanstvenog skupa s međunarodnim sudjelovanjem
/ Martinčić, Juliji ; Hackenberger, Dubravka - Zagreb : Zavod za znanstveni rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Osijeku, 2010, 71-79
ISBN
978 953 154 921 9
Skup
Međunarodna kolonija mladih Ernestinovo 2003-2008
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska; Ernestinovo, Hrvatska, 05.12.2008. - 06.12.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
darovitost; ekološke radionice; učenici; škola
(gift; pupils; ecology workshop; school)
Sažetak
Odgojno-obrazovni sustav zauzima središnje mjesto u razvijanju i poticanju darovitosti djeteta jer je suvremena nastava upravo i utemeljena na zakonitostima djetetova razvoja i procesa učenja. Učitelj je razredne nastave najviše usmjeren na učenika, na njegove interese, motivaciju, sklonosti i sposobnosti. Cijeli je smisao edukacije za darovite učenike omogućiti im zadovoljenje potreba s odgovarajućim obrazovnim mogućnostima kako bi dosegli svoj potencijal. Škola darovitom učeniku mora ponuditi obrazovanje koje odgovara njegovom intelektualnom stupnju, učenje s istinskim kolegama, okoliš za učenje pun razumijevanja i podrške i stručne suradnike koji mogu odgovoriti potrebama učenika. U kvalitetnoj se školi učenje ostvaruje metodom "uključi me" kojom učenici putem svojih osjećaja i iskustava sudjeluju u procesu učenja, a znanja stečena na taj način su trajno pohranjena. Stoga su ekološke radionice primjerene za poticanje darovitosti kod učenika jer je rad u njima otvoren za sve pristupe i ideje, te uvijek daje mogućnost za nešto novo. Cilj je ekološke radionice uključivanje učenika u proces tijekom kojega kroz različite aktivnosti razvijamo sposobnosti i stavove učenika, te stvaramo naviku djelovanja u zaštiti okoliša. U ovom radu ponudili smo i konkretne primjere ekoloških radionica koji mogu poslužiti kao poticaj za rad s darovitim, ali i svim ostalim učenicima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek