Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 468343

Susret teorije i prakse u poduzetničkom obrazovanju na primjeru studentskih dnevnika učenja


Sedlan König, Ljerka
Susret teorije i prakse u poduzetničkom obrazovanju na primjeru studentskih dnevnika učenja // Ekonomski vjesnik, 22 (2009), 1; 171-182 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 468343 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Susret teorije i prakse u poduzetničkom obrazovanju na primjeru studentskih dnevnika učenja
(Contact of Theory and Practice in Entrepreneurial Education on the Example of Students' Learning Diaries)

Autori
Sedlan König, Ljerka

Izvornik
Ekonomski vjesnik (0353-359X) 22 (2009), 1; 171-182

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
poduzetničko obrazovanje ; učenje ; teorija i praksa ; dnevnici
(entrepreneurial education ; learning ; theory and practice ; diaries)

Sažetak
U literaturi o poduzetničkom obrazovanju prisutni su različiti pristupi povezivanju teorije i prakse, a autori se razlikuju i u odabiru metoda i tehnika za poučavanje koje će osposobiti studente za izgrađivanje poduzetničkih vještina. No, iako poučavanje kroz predavanje predstavlja važnu komponentu učenja, svi se slažu da teoretsko znanje nije dovoljno. Kako bi se studente potaknulo na aktivno učenje i primjenu stečenih znanja u praksi razvijene su razne interaktivne tehnike, među kojima su i metode eksperimentalnog i refleksivnog učenja. Ovaj rad istražuje primjenu kombinacije ovih metoda kroz korištenje studentskih dnevnika, te ocjenjuje ovu tehniku, njene prednosti i nedostatke iz perspektive nastavnika i studenata. Time ovaj rad može potaknuti daljnju raspravu o tehnikama učinkovitog poučavanja i učenja u poduzetničkom obrazovanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0101195-0872 - Transformacija poduzetničkog potencijala u poduzetničko ponašanje (Pfeifer, Sanja, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Ljerka Sedlan König (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sedlan König, Ljerka
Susret teorije i prakse u poduzetničkom obrazovanju na primjeru studentskih dnevnika učenja // Ekonomski vjesnik, 22 (2009), 1; 171-182 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Sedlan König, L. (2009) Susret teorije i prakse u poduzetničkom obrazovanju na primjeru studentskih dnevnika učenja. Ekonomski vjesnik, 22 (1), 171-182.
@article{article, author = {Sedlan K\"{o}nig, Ljerka}, year = {2009}, pages = {171-182}, keywords = {poduzetni\v{c}ko obrazovanje, u\v{c}enje, teorija i praksa, dnevnici}, journal = {Ekonomski vjesnik}, volume = {22}, number = {1}, issn = {0353-359X}, title = {Susret teorije i prakse u poduzetni\v{c}kom obrazovanju na primjeru studentskih dnevnika u\v{c}enja}, keyword = {poduzetni\v{c}ko obrazovanje, u\v{c}enje, teorija i praksa, dnevnici} }
@article{article, author = {Sedlan K\"{o}nig, Ljerka}, year = {2009}, pages = {171-182}, keywords = {entrepreneurial education, learning, theory and practice, diaries}, journal = {Ekonomski vjesnik}, volume = {22}, number = {1}, issn = {0353-359X}, title = {Contact of Theory and Practice in Entrepreneurial Education on the Example of Students' Learning Diaries}, keyword = {entrepreneurial education, learning, theory and practice, diaries} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CAB Abstracts
  • EconLit
  • EBSCOhost
  • DOAJ
  • CEEOL
  • Emerging Sources Citation Indeks (ESCI)





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font