Pregled bibliografske jedinice broj: 468174
Ishodi učenja studijskog programa
Ishodi učenja studijskog programa // Ishodi učenja u visokom školstvu / Divjak, Blaženka (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 17-27
CROSBI ID: 468174 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ishodi učenja studijskog programa
(Learning outcomes of the study program)
Autori
Strahonja, Vjeran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Ishodi učenja u visokom školstvu
Urednik/ci
Divjak, Blaženka
Izdavač
Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Varaždin
Godina
2009
Raspon stranica
17-27
ISBN
978-953-7304-49-2
Ključne riječi
ishodi učenja, visoko školstvo
(learning outcomes, high education)
Sažetak
U radu su obrađene teorijske osnove, ishodišta i metodika definiranja ishoda učenja studijskog programa, posebno na primjeru područja informacijskih ssutava i programskog inženjerstva. Ova knjiga je nastala kao rezultat rada na projektu Ishodi učenja u interdisciplinarnim studijskim programima INTER-OUTCOMES koji se izvodio na Fakultetu organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu u razdoblju od veljače 2008. do veljače 2009. godine, a bio je financiran je od strane Nacionalne zaklade za znanost, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske. Partnerske institucije na projektu su bile Prirodoslovno-matematički fakultet – Matematički odjel Sveučlišta u Zagrebu i Fakultet elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu. Voditeljica projekta je bila prof.dr.sc. Blaženka Divjak s Fakulteta organizacije i informatike u Varaždinu. Cilj projekta je razrada metodike ishoda učenja i njihove diseminacije u okviru sustava za osiguranje kvalitete u visokom obrazovanju te njihove implementacije s naglaskom na interdisciplinarno područje informatike te matematike. Prvi dio knjige može poslužiti kao repozitorij pojmova i procedura vezanih uz koncept poučavanja u čijem je središtu student. Nakon toga slijede primjeri ishoda učenja na raziličitim razinama: razina strukovnih udruga, razina programa, razina predmenta te ishodi učenja na razini nastavne cjeline.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
016-0161217-0870 - Modeliranje proceduralnih propisa (Strahonja, Vjeran, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Vjeran Strahonja
(autor)