Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 468174

Ishodi učenja studijskog programa


Strahonja, Vjeran
Ishodi učenja studijskog programa // Ishodi učenja u visokom školstvu / Divjak, Blaženka (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 17-27


CROSBI ID: 468174 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ishodi učenja studijskog programa
(Learning outcomes of the study program)

Autori
Strahonja, Vjeran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni

Knjiga
Ishodi učenja u visokom školstvu

Urednik/ci
Divjak, Blaženka

Izdavač
Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Varaždin

Godina
2009

Raspon stranica
17-27

ISBN
978-953-7304-49-2

Ključne riječi
ishodi učenja, visoko školstvo
(learning outcomes, high education)

Sažetak
U radu su obrađene teorijske osnove, ishodišta i metodika definiranja ishoda učenja studijskog programa, posebno na primjeru područja informacijskih ssutava i programskog inženjerstva. Ova knjiga je nastala kao rezultat rada na projektu Ishodi učenja u interdisciplinarnim studijskim programima INTER-OUTCOMES koji se izvodio na Fakultetu organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu u razdoblju od veljače 2008. do veljače 2009. godine, a bio je financiran je od strane Nacionalne zaklade za znanost, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske. Partnerske institucije na projektu su bile Prirodoslovno-matematički fakultet – Matematički odjel Sveučlišta u Zagrebu i Fakultet elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu. Voditeljica projekta je bila prof.dr.sc. Blaženka Divjak s Fakulteta organizacije i informatike u Varaždinu. Cilj projekta je razrada metodike ishoda učenja i njihove diseminacije u okviru sustava za osiguranje kvalitete u visokom obrazovanju te njihove implementacije s naglaskom na interdisciplinarno područje informatike te matematike. Prvi dio knjige može poslužiti kao repozitorij pojmova i procedura vezanih uz koncept poučavanja u čijem je središtu student. Nakon toga slijede primjeri ishoda učenja na raziličitim razinama: razina strukovnih udruga, razina programa, razina predmenta te ishodi učenja na razini nastavne cjeline.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
016-0161217-0870 - Modeliranje proceduralnih propisa (Strahonja, Vjeran, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Vjeran Strahonja (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Strahonja, Vjeran
Ishodi učenja studijskog programa // Ishodi učenja u visokom školstvu / Divjak, Blaženka (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 17-27
Strahonja, V. (2009) Ishodi učenja studijskog programa. U: Divjak, B. (ur.) Ishodi učenja u visokom školstvu. Varaždin, Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, str. 17-27.
@inbook{inbook, author = {Strahonja, Vjeran}, editor = {Divjak, B.}, year = {2009}, pages = {17-27}, keywords = {ishodi u\v{c}enja, visoko \v{s}kolstvo}, isbn = {978-953-7304-49-2}, title = {Ishodi u\v{c}enja studijskog programa}, keyword = {ishodi u\v{c}enja, visoko \v{s}kolstvo}, publisher = {Fakultet organizacije i informatike Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@inbook{inbook, author = {Strahonja, Vjeran}, editor = {Divjak, B.}, year = {2009}, pages = {17-27}, keywords = {learning outcomes, high education}, isbn = {978-953-7304-49-2}, title = {Learning outcomes of the study program}, keyword = {learning outcomes, high education}, publisher = {Fakultet organizacije i informatike Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font