Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 468034

Odnos između razine tolerancije i obiteljske klime djece s teškoćama učenja koja pohađaju redovnu školu i njihovih vršnjaka


Sekušak-Galešev, Snježana; Nikolić, Branko; Šenjug, Vedrana
Odnos između razine tolerancije i obiteljske klime djece s teškoćama učenja koja pohađaju redovnu školu i njihovih vršnjaka // Promoting mental health for people with intellectual disability
Amsterdam: European Association of Mental Health in Intellectual disability, 2009. str. 55-55 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 468034 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnos između razine tolerancije i obiteljske klime djece s teškoćama učenja koja pohađaju redovnu školu i njihovih vršnjaka
(Relations between level of tolerance and family climate of children with learning disabilities attending regular classrooms and their tipical peers)

Autori
Sekušak-Galešev, Snježana ; Nikolić, Branko ; Šenjug, Vedrana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Promoting mental health for people with intellectual disability / - Amsterdam : European Association of Mental Health in Intellectual disability, 2009, 55-55

Skup
7th European Congress of Mental Health in intellectual disability

Mjesto i datum
Amsterdam, Nizozemska, 03.05.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
tolearnacija; obiteljska klima; djeca s teškoćama učenja; vršnjaci
(tolerance; family climate; children with learning difficulties; peers)

Sažetak
Ovaj rad dio je znanstveno-istraživačkog projekta "Programi intervencija i neki okolinski čimbenici edukacijskog uključivanja" koji je polazište programa "Tolerancijom do škole za sve". Ciljevi su: 1. Usporediti razinu tolerancije djece s teškoćama učenja koja pohađaju redovnu školu i njihovih vršnjaka 2. Usporediti obiteljsku klimu djece s teškoćama učenja koja pohađaju redovnu školu i njihovih vršnjaka 3. Istražiti odnos između tolerancije i obiteljske klime djece s teškoćama učenja koja pohađaju redovnu školu i njihovih vršnjaka. Rezultati: 1. Rezultat istraživanja ukazuje na statistički značajnu razliku u razini tolerancije u korist tipične djece 2. Rezultati ukazuju da nema statistički značajne razlike u obiteljskoj klimi djece s teškoćama učenja i njihovih vršnjaka 3. Rezultati regresijske analize ukazuju na nepostojanje statistički značajne korelacije između razine tolerancije i obiteljske klime na našem uzorku. Rezultati koji ukazuju na nižu razinu tolerancije u korist djece s teškoćama učenja mogu poslužiti kao osnova za razvoj programa jačanja njihove tolerancije u školskoj okolini s ciljem impementiranja inkluzije djece s teškoćama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-0000000-2354 - Programi intervencija i neki okolinski čimbenici edukacijskog uključivanja

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Sekušak-Galešev, Snježana; Nikolić, Branko; Šenjug, Vedrana
Odnos između razine tolerancije i obiteljske klime djece s teškoćama učenja koja pohađaju redovnu školu i njihovih vršnjaka // Promoting mental health for people with intellectual disability
Amsterdam: European Association of Mental Health in Intellectual disability, 2009. str. 55-55 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Sekušak-Galešev, S., Nikolić, B. & Šenjug, V. (2009) Odnos između razine tolerancije i obiteljske klime djece s teškoćama učenja koja pohađaju redovnu školu i njihovih vršnjaka. U: Promoting mental health for people with intellectual disability.
@article{article, author = {Seku\v{s}ak-Gale\v{s}ev, Snje\v{z}ana and Nikoli\'{c}, Branko and \v{S}enjug, Vedrana}, year = {2009}, pages = {55-55}, keywords = {tolearnacija, obiteljska klima, djeca s te\v{s}ko\'{c}ama u\v{c}enja, vr\v{s}njaci}, title = {Odnos izme\dju razine tolerancije i obiteljske klime djece s te\v{s}ko\'{c}ama u\v{c}enja koja poha\djaju redovnu \v{s}kolu i njihovih vr\v{s}njaka}, keyword = {tolearnacija, obiteljska klima, djeca s te\v{s}ko\'{c}ama u\v{c}enja, vr\v{s}njaci}, publisher = {European Association of Mental Health in Intellectual disability}, publisherplace = {Amsterdam, Nizozemska} }
@article{article, author = {Seku\v{s}ak-Gale\v{s}ev, Snje\v{z}ana and Nikoli\'{c}, Branko and \v{S}enjug, Vedrana}, year = {2009}, pages = {55-55}, keywords = {tolerance, family climate, children with learning difficulties, peers}, title = {Relations between level of tolerance and family climate of children with learning disabilities attending regular classrooms and their tipical peers}, keyword = {tolerance, family climate, children with learning difficulties, peers}, publisher = {European Association of Mental Health in Intellectual disability}, publisherplace = {Amsterdam, Nizozemska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font