Pregled bibliografske jedinice broj: 468034
Odnos između razine tolerancije i obiteljske klime djece s teškoćama učenja koja pohađaju redovnu školu i njihovih vršnjaka
Odnos između razine tolerancije i obiteljske klime djece s teškoćama učenja koja pohađaju redovnu školu i njihovih vršnjaka // Promoting mental health for people with intellectual disability
Amsterdam: European Association of Mental Health in Intellectual disability, 2009. str. 55-55 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 468034 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnos između razine tolerancije i obiteljske klime djece s teškoćama učenja koja pohađaju redovnu školu i njihovih vršnjaka
(Relations between level of tolerance and family climate of children with learning disabilities attending regular classrooms and their tipical peers)
Autori
Sekušak-Galešev, Snježana ; Nikolić, Branko ; Šenjug, Vedrana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Promoting mental health for people with intellectual disability
/ - Amsterdam : European Association of Mental Health in Intellectual disability, 2009, 55-55
Skup
7th European Congress of Mental Health in intellectual disability
Mjesto i datum
Amsterdam, Nizozemska, 03.05.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
tolearnacija; obiteljska klima; djeca s teškoćama učenja; vršnjaci
(tolerance; family climate; children with learning difficulties; peers)
Sažetak
Ovaj rad dio je znanstveno-istraživačkog projekta "Programi intervencija i neki okolinski čimbenici edukacijskog uključivanja" koji je polazište programa "Tolerancijom do škole za sve". Ciljevi su: 1. Usporediti razinu tolerancije djece s teškoćama učenja koja pohađaju redovnu školu i njihovih vršnjaka 2. Usporediti obiteljsku klimu djece s teškoćama učenja koja pohađaju redovnu školu i njihovih vršnjaka 3. Istražiti odnos između tolerancije i obiteljske klime djece s teškoćama učenja koja pohađaju redovnu školu i njihovih vršnjaka. Rezultati: 1. Rezultat istraživanja ukazuje na statistički značajnu razliku u razini tolerancije u korist tipične djece 2. Rezultati ukazuju da nema statistički značajne razlike u obiteljskoj klimi djece s teškoćama učenja i njihovih vršnjaka 3. Rezultati regresijske analize ukazuju na nepostojanje statistički značajne korelacije između razine tolerancije i obiteljske klime na našem uzorku. Rezultati koji ukazuju na nižu razinu tolerancije u korist djece s teškoćama učenja mogu poslužiti kao osnova za razvoj programa jačanja njihove tolerancije u školskoj okolini s ciljem impementiranja inkluzije djece s teškoćama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013-0000000-2354 - Programi intervencija i neki okolinski čimbenici edukacijskog uključivanja
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb