Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 467949

Identitetski sustav (brand) Sveučilišta u Zagrebu


Identitetski sustav (brand) Sveučilišta u Zagrebu / Baletić, Bojan (ur.). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, 2010 (monografija)


CROSBI ID: 467949 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Identitetski sustav (brand) Sveučilišta u Zagrebu
(Identity system (brand)of the University of Zagreb)

Urednik/ci
Baletić, Bojan

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Sveučilište u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2010

Stranica
60

ISBN
13978-953-6002-32-0

Ključne riječi
vizualni identitet; brending; povijesni aspekti; komunikacijska strategija
(corporate identity; branding; historical aspects; communication strategy)

Sažetak
Publikacija se bavi analizom vizualnog identiteta Sveučilišta u Zagrebu kroz povijest, trenutnim stanjem i prijedlozima za komunikacijsku strategiju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Arhitektura i urbanizam



POVEZANOST RADA


Projekti:
054-0000000-1628 - Tipologija digitalne kuće (Baletić, Bojan, MZO ) ( CroRIS)

Ustanove:
Arhitektonski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Bojan Baletić (urednik)


Citiraj ovu publikaciju:

Identitetski sustav (brand) Sveučilišta u Zagrebu / Baletić, Bojan (ur.). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, 2010 (monografija)
Baletić, B. (ur.) (2010) Identitetski sustav (brand) Sveučilišta u Zagrebu. Zagreb, Sveučilište u Zagrebu.
@book{book, editor = {Baleti\'{c}, B.}, year = {2010}, pages = {60}, keywords = {vizualni identitet, brending, povijesni aspekti, komunikacijska strategija}, isbn = {13978-953-6002-32-0}, title = {Identitetski sustav (brand) Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, keyword = {vizualni identitet, brending, povijesni aspekti, komunikacijska strategija}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, editor = {Baleti\'{c}, B.}, year = {2010}, pages = {60}, keywords = {corporate identity, branding, historical aspects, communication strategy}, isbn = {13978-953-6002-32-0}, title = {Identity system (brand)of the University of Zagreb}, keyword = {corporate identity, branding, historical aspects, communication strategy}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font