Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 467716

Samoprocjena i procjena učenika s posebnim potrebama u redovnim osnovnim školama


Igrić, Ljiljana; Wagner Jakab, Ana; Cvitković, Daniela
Samoprocjena i procjena učenika s posebnim potrebama u redovnim osnovnim školama // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 48 (2012), 1; 1-10 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 467716 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samoprocjena i procjena učenika s posebnim potrebama u redovnim osnovnim školama
(Self-assessment and assessment of students with special needs in regular elementary school)

Autori
Igrić, Ljiljana ; Wagner Jakab, Ana ; Cvitković, Daniela

Izvornik
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 48 (2012), 1; 1-10

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
učenici s posebnim obrazovnim potrebama; učitelji; roditelji
(students with special needs; teachers; parents)

Sažetak
U ovom radu prezentirati će se rezultati samoprocjene ponašanja učenika u školi, kod kuće i među vršnjacima i prikazati će se razlike učenika s posebnim potrebama i tipičnih vršnjaka. isto tako razmatrati će se, sociometrijom utvrđen položaj djece s posebnim potrebama u razredima radovnih osnovnih škola. Isto tako uspoređivati će se kako roditelji djece s posebnim potrebama procijenjuju svoju djecu u odnosu na procjene roditelja tipične djece.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-0000000-2354 - Programi intervencija i neki okolinski čimbenici edukacijskog uključivanja

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Igrić, Ljiljana; Wagner Jakab, Ana; Cvitković, Daniela
Samoprocjena i procjena učenika s posebnim potrebama u redovnim osnovnim školama // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 48 (2012), 1; 1-10 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Igrić, L., Wagner Jakab, A. & Cvitković, D. (2012) Samoprocjena i procjena učenika s posebnim potrebama u redovnim osnovnim školama. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 48 (1), 1-10.
@article{article, author = {Igri\'{c}, Ljiljana and Wagner Jakab, Ana and Cvitkovi\'{c}, Daniela}, year = {2012}, pages = {1-10}, keywords = {u\v{c}enici s posebnim obrazovnim potrebama, u\v{c}itelji, roditelji}, journal = {Hrvatska revija za rehabilitacijska istra\v{z}ivanja}, volume = {48}, number = {1}, issn = {1331-3010}, title = {Samoprocjena i procjena u\v{c}enika s posebnim potrebama u redovnim osnovnim \v{s}kolama}, keyword = {u\v{c}enici s posebnim obrazovnim potrebama, u\v{c}itelji, roditelji} }
@article{article, author = {Igri\'{c}, Ljiljana and Wagner Jakab, Ana and Cvitkovi\'{c}, Daniela}, year = {2012}, pages = {1-10}, keywords = {students with special needs, teachers, parents}, journal = {Hrvatska revija za rehabilitacijska istra\v{z}ivanja}, volume = {48}, number = {1}, issn = {1331-3010}, title = {Self-assessment and assessment of students with special needs in regular elementary school}, keyword = {students with special needs, teachers, parents} }

Časopis indeksira:


  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font