Pregled bibliografske jedinice broj: 467716
Samoprocjena i procjena učenika s posebnim potrebama u redovnim osnovnim školama
Samoprocjena i procjena učenika s posebnim potrebama u redovnim osnovnim školama // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 48 (2012), 1; 1-10 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 467716 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoprocjena i procjena učenika s posebnim potrebama u redovnim osnovnim školama
(Self-assessment and assessment of students with special needs in regular elementary school)
Autori
Igrić, Ljiljana ; Wagner Jakab, Ana ; Cvitković, Daniela
Izvornik
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 48
(2012), 1;
1-10
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
učenici s posebnim obrazovnim potrebama; učitelji; roditelji
(students with special needs; teachers; parents)
Sažetak
U ovom radu prezentirati će se rezultati samoprocjene ponašanja učenika u školi, kod kuće i među vršnjacima i prikazati će se razlike učenika s posebnim potrebama i tipičnih vršnjaka. isto tako razmatrati će se, sociometrijom utvrđen položaj djece s posebnim potrebama u razredima radovnih osnovnih škola. Isto tako uspoređivati će se kako roditelji djece s posebnim potrebama procijenjuju svoju djecu u odnosu na procjene roditelja tipične djece.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013-0000000-2354 - Programi intervencija i neki okolinski čimbenici edukacijskog uključivanja
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus