Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 467711

Anksioznost i obiteljska klima kod djece s teškoćama učenja


Cvitković, Daniela
Anksioznost i obiteljska klima kod djece s teškoćama učenja, 2010., doktorska disertacija, Edukacijsko-rehabilitaciski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 467711 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Anksioznost i obiteljska klima kod djece s teškoćama učenja
(Anxiety and family climate in children with learning disabilities)

Autori
Cvitković, Daniela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitaciski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
30.03

Godina
2010

Stranica
146

Mentor
Igrić, Ljiljana

Ključne riječi
Anksioznost; obiteljska klima; djeca s teškoćama učenja
(Anxiety; family climate; children with learning disabilities)

Sažetak
Glavni rezultati su pokazali da je anksioznost djece s teškoćama učenja statistički značajno veća od anksioznosti tipićne djece u svim mjernim aspektima osim na skali zabrinutosti na kojoj nema razlike između dvije skupine djece. U okviru procjene obiteljske klime procjene na dimenzijama naglaska na religijskim vrijednostima i kontrole statistički značajno su veće kod djece s teškoćama učenja, u odnosu na tipičnu djecu dok na ostalim dimenzijama obiteljske klime nije utvrđena statistički značajna razlika između dvije skupine djece. ispitna anksioznost kod djece s teškoćama učenja veća je u obiteljima s puno konflikta, a manjkom organizacije, odnosno reda, i to naročito kod dječaka s teškoćama učenja. Više konflikta i kontrole u obitelji je kod djece s većom tjelesnom, separaciskom anksioznosti te anksioznom osjetljivosti. Zdruge strane veći naglasak na aktivnoj orijentaciji je u obiteljima djece s manjom separaciskom anksioznosti.Različite komponente anksioznosti povezane su sa različitim komponentama samopoimanja.Također postoje razlike u korelacijama između ovih variabli ovisno o uzorku ispitanika. U visoko kohezivnim obiteljima djeca imaju više samopojimanje na svim ispitivanim dimenzijama. Za razliku od kohezije intelektualno kulturalna orijentacija nije u značajnoj koleraciji s niti jednom komponentom samopoimanja. Osim kohezije, čini se da dobra organizacija i aktivno-rekreacijska orijentacija djeluju povoljno, a visok stupanj kontrole i konflikta nepovoljno na samopoimanje dvanaestogodišnjaka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-0000000-2354 - Programi intervencija i neki okolinski čimbenici edukacijskog uključivanja

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ljiljana Igrić (mentor)

Avatar Url Daniela Cvitković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Cvitković, Daniela
Anksioznost i obiteljska klima kod djece s teškoćama učenja, 2010., doktorska disertacija, Edukacijsko-rehabilitaciski fakultet, Zagreb
Cvitković, D. (2010) 'Anksioznost i obiteljska klima kod djece s teškoćama učenja', doktorska disertacija, Edukacijsko-rehabilitaciski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Cvitkovi\'{c}, Daniela}, year = {2010}, pages = {146}, keywords = {Anksioznost, obiteljska klima, djeca s te\v{s}ko\'{c}ama u\v{c}enja}, title = {Anksioznost i obiteljska klima kod djece s te\v{s}ko\'{c}ama u\v{c}enja}, keyword = {Anksioznost, obiteljska klima, djeca s te\v{s}ko\'{c}ama u\v{c}enja}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Cvitkovi\'{c}, Daniela}, year = {2010}, pages = {146}, keywords = {Anxiety, family climate, children with learning disabilities}, title = {Anxiety and family climate in children with learning disabilities}, keyword = {Anxiety, family climate, children with learning disabilities}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font