Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 467306

Kvaliteta usluga u termama Hrvatskog zagorja


Bučar, Kristina; Renko, Sanda
Kvaliteta usluga u termama Hrvatskog zagorja // Poslovna izvrsnost, 1 (2007), 2; 47-63 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 467306 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kvaliteta usluga u termama Hrvatskog zagorja
(Service quality in Hrvatsko Zagorje spas)

Autori
Bučar, Kristina ; Renko, Sanda

Izvornik
Poslovna izvrsnost (1846-3355) 1 (2007), 2; 47-63

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
Hrvatsko zagorje ; termalni turizam ; kvaliteta ; usluge
(Hrvatsko Zagorje ; termal tourism ; quality ; services)

Sažetak
Republika Hrvatska sa svojim očuvanim okolišem i raznolikim prirodnim ljepotama na malom prostoru posjeduje izrazitu komparativnu prednost pred ostalim turističkim destinacijama na europskom Sredozemlju. Glavni motivi dolaska turista u Hrvatsku još uvijek su "more i sunce" tj. dugačka, razvedena obala i mediteranska klima, iako Hrvatska obiluje raznolikošću prirodnih i društvenih turističkih resursa i u svom kontinentalnom dijelu. Međutim, promjene u zahtjevima potencijalnih turista dovele su i do promjene u razmišljanjima turističkih djelatnika koji sve više uviđaju nužnost implementacije kvalitete u svim segmentima svog djelovanja, a posebice na području usluga. U ovom su radu prikazane specifičnosti jednog od rastućih oblika turizma – termalnog turizma, i to kroz istraživanje zadovoljstva kvalitetom ponuđenih usluga u termalnim centrima Hrvatskog zagorja: Krapinske, Tuheljske i Stubičke toplice, te Terme Jezerčice. Rezultati istraživanja ukazali su na visok stupanj zadovoljstva ispitanika kvalitetom usluge u hotelima (koji nude usluge termalnog turizma), ali i visok stupanj nezadovoljstva vanpansionskom ponudom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0672288-2497 - Koncepcija razvoja zdravstvenog i kulturnog turizma u Hrvatskoj (Čavlek, Nevenka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Kristina Bučar (autor)

Avatar Url Sanda Renko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bučar, Kristina; Renko, Sanda
Kvaliteta usluga u termama Hrvatskog zagorja // Poslovna izvrsnost, 1 (2007), 2; 47-63 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Bučar, K. & Renko, S. (2007) Kvaliteta usluga u termama Hrvatskog zagorja. Poslovna izvrsnost, 1 (2), 47-63.
@article{article, author = {Bu\v{c}ar, Kristina and Renko, Sanda}, year = {2007}, pages = {47-63}, keywords = {Hrvatsko zagorje, termalni turizam, kvaliteta, usluge}, journal = {Poslovna izvrsnost}, volume = {1}, number = {2}, issn = {1846-3355}, title = {Kvaliteta usluga u termama Hrvatskog zagorja}, keyword = {Hrvatsko zagorje, termalni turizam, kvaliteta, usluge} }
@article{article, author = {Bu\v{c}ar, Kristina and Renko, Sanda}, year = {2007}, pages = {47-63}, keywords = {Hrvatsko Zagorje, termal tourism, quality, services}, journal = {Poslovna izvrsnost}, volume = {1}, number = {2}, issn = {1846-3355}, title = {Service quality in Hrvatsko Zagorje spas}, keyword = {Hrvatsko Zagorje, termal tourism, quality, services} }

Časopis indeksira:


  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font