Pregled bibliografske jedinice broj: 467220
Neke psihološke osobine i odnos razrednika i drugih predmetnih učitelja prema djeci s posebnim obrazovnim potrebama integriranoj u redovne osnovne škole
Neke psihološke osobine i odnos razrednika i drugih predmetnih učitelja prema djeci s posebnim obrazovnim potrebama integriranoj u redovne osnovne škole, 2009., magistarski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski, Zagreb
CROSBI ID: 467220 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neke psihološke osobine i odnos razrednika i drugih predmetnih učitelja prema djeci s posebnim obrazovnim potrebama integriranoj u redovne osnovne škole
(Some psychological characteristics and relationship teachers and other subject teachers towards children with special educational needs integrated into regular primary schools)
Autori
Lukač Kranjec, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski
Mjesto
Zagreb
Datum
30.07
Godina
2009
Stranica
108
Mentor
Igrić, Ljiljana
Neposredni voditelj
Stančić, Zrinjka
Ključne riječi
razrednici; predmenti učitelji; djeca s posebnim potrebama; integracija
(classmistress; subject teachers; children with special needs; integration)
Sažetak
Rezultati ispitivanja pokazali su da nisu nađene statistički značajne razlike u stavovima razrednika prema djeci s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama i njihovim tipičnim vršnjacima. Također nisu nađene statistički značajne razlike u odnosu predmetnih učitelja prema djeci s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama i njihovih tipičnim vršnjacima. U procjeni ponašanja učenika od strane razrednika i predmetnih učitelja ne razlikuju statistički značajno. Kod ispitivanja povezanosti nekih psiholoških osobina (lokus kontrole, socijaln anksionzost, samopoštovanje, kompetetnost za ulogu učitelja) i procjene ponašanja djece s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama i njihovih tipičnih vršnjaka, nije nađena statistički značajna povezanost, osim što je samopoštovanje u pozitivnoj korelaciji s procjenom ponašanja kod učenika s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama. Ovaj rad ukazuje na važnost dodiplomske edukacije učitelja o osobitostima učenika s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama, ali i n apotrebu cijeloživotnog učenja i kontinuirane edukacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013-0000000-2354 - Programi intervencija i neki okolinski čimbenici edukacijskog uključivanja
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb