Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 466656

Rad na projektu u školskoj knjižnici - metoda aktivnog učenja


Stričević, Ivanka
Rad na projektu u školskoj knjižnici - metoda aktivnog učenja // XXII. Proljetna škola školskih knjižničara: Školska knjižnica i slobodno vrijeme učenika: neposredno i posredno uključivanje knjižničara u školski kurikulum / Mićanović, Miroslav ; Šušnjić, Biserka (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2010. str. 101-108 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 466656 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Rad na projektu u školskoj knjižnici - metoda aktivnog učenja
(Work on the project in school library - a method of active learning)

Autori
Stričević, Ivanka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
XXII. Proljetna škola školskih knjižničara: Školska knjižnica i slobodno vrijeme učenika: neposredno i posredno uključivanje knjižničara u školski kurikulum / Mićanović, Miroslav ; Šušnjić, Biserka - Zagreb : Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2010, 101-108

ISBN
978-953-1847-6074

Skup
XXII. Proljetna škola školskih knjižničara: Školska knjižnica i slobodno vrijeme učenika: neposredno i posredno uključivanje knjižničara u školski kurikulum

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 07.04.2010. - 10.04.2010

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
školska knjižnica; projekt; aktivno učenje
(school library; project; active learning)

Sažetak
U demokratskom društvu od pojedinca se očekuje sudjelovanje. Da bi mogao sudjelovati u izgradnji društva i sebe, pojedinac mora posjedovati određena znanja, imati razvijeno kritičko mišljenje, moralnu autonomiju, socijalne vještine, sposobnost prihvaćanja različitosti, sposobnost donošenja odluka, sposobnost rješavanja problema i razvijen osjećaj za pravdu. Društvene promjene, nove spoznaje u području pedagogije i didaktike, potreba stjecanja kompetencija za cjeloživotno učenje, reforme obrazovnih sustava i nove nastavne i izvannastavne strategije i metode mijenjaju cijeli odgojno obrazovni kontekst, a u okviru njega i djelovanje školske knjižnice. Aktivno učenje postaje načelo i strategija, a oblici aktivnog učenja nisu mogući bez školske knjižnice koja s jedne strane sudjeluje u nastavi, a s druge strane razvija slobodnije oblike učenja i rada. Jedan od oblika aktivnog učenja je rad na projektu. Osim što kod učenika razvija niz vještina i sposobnosti, od kritičkog mišljenja do suradnje, timskog rada i razvoja kreativnosti i odgovornosti, knjižničaru pruža mogućnost za obradu niza tema i afirmaciju školske knjižnice. Pritom učenici uče kako učiti za život i rješavati neke konkretne probleme u okolini, uče se samostalnosti, toleranciji, poduzetnosti i komunikaciji, te korištenju raznih izvora informacija i njihovu vrednovanju. No, rad na projektu od knjižničara traži dobro poznavanje načela projektne nastve i faza rada na projektu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
269-1221210-0728 - Čitateljske navike i informacijske potrebe građana Hrvatske (Jelušić, Srećko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Ivanka Stričević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stričević, Ivanka
Rad na projektu u školskoj knjižnici - metoda aktivnog učenja // XXII. Proljetna škola školskih knjižničara: Školska knjižnica i slobodno vrijeme učenika: neposredno i posredno uključivanje knjižničara u školski kurikulum / Mićanović, Miroslav ; Šušnjić, Biserka (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2010. str. 101-108 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Stričević, I. (2010) Rad na projektu u školskoj knjižnici - metoda aktivnog učenja. U: Mićanović, M. & Šušnjić, B. (ur.)XXII. Proljetna škola školskih knjižničara: Školska knjižnica i slobodno vrijeme učenika: neposredno i posredno uključivanje knjižničara u školski kurikulum.
@article{article, author = {Stri\v{c}evi\'{c}, Ivanka}, year = {2010}, pages = {101-108}, keywords = {\v{s}kolska knji\v{z}nica, projekt, aktivno u\v{c}enje}, isbn = {978-953-1847-6074}, title = {Rad na projektu u \v{s}kolskoj knji\v{z}nici - metoda aktivnog u\v{c}enja}, keyword = {\v{s}kolska knji\v{z}nica, projekt, aktivno u\v{c}enje}, publisher = {Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Stri\v{c}evi\'{c}, Ivanka}, year = {2010}, pages = {101-108}, keywords = {school library, project, active learning}, isbn = {978-953-1847-6074}, title = {Work on the project in school library - a method of active learning}, keyword = {school library, project, active learning}, publisher = {Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font