Pregled bibliografske jedinice broj: 466568
Mišljenja studenata predškolskog odgoja o edukacijskom uključivanju djece s posebnim potrebama
Mišljenja studenata predškolskog odgoja o edukacijskom uključivanju djece s posebnim potrebama // 3. međunarodna konferencija Kurikulumi ranog odgoja i obveznog obrazovanja : zbornik radova = 3rd International Conference Curriculums of the Early and Compulsory Education : proceedings / Bouillet, Dejana ; Milan, Matijević (ur.).
Zagreb, 2009. str. 507-515 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 466568 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mišljenja studenata predškolskog odgoja o edukacijskom uključivanju djece s posebnim potrebama
(Attitudes of the preeschool education students about the educational inclusion of the children)
Autori
Skočić-Mihić, Sanja ; Lončarić, Darko ; Pinoza Kukurin, Zorina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
3. međunarodna konferencija Kurikulumi ranog odgoja i obveznog obrazovanja : zbornik radova = 3rd International Conference Curriculums of the Early and Compulsory Education : proceedings
/ Bouillet, Dejana ; Milan, Matijević - Zagreb, 2009, 507-515
ISBN
978-953-7210-24-3
Skup
International Conference Curriculums of the Early and Compulsory Education (3 ; 2009 )
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 12.11.2009. - 14.11.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
odgajatelj; edukacijsko uključivanje; podrška; upitnik; faktorska analiza
(preschool teacher; inclusion; support)
Sažetak
Rani i predškolski odgoj i obrazovanje djece s posebnim potrebama predstavljaju važnu sastavnicu njihovog cjelokupnog obrazovanja. Osim zakonskih pretpostavki za edukacijskim uključivanjem u redovne vrtićke skupine važna je spremnost odgajatelja za rad s ovom djecom. Ovim istraživanjem htjeli smo utvrditi faktorsku strukturu Upitnika mišljenja odgojitelja o edukacijskom uključivanju djece s posebnim potrebama u uzorku 88 redovitih studenata predškolskog odgoja. Analizom je izdvojen jedan značajan faktor nazvan Podrška edukacijskoj uključenosti. Varijable koje ga opisuju govore o pozitivnom mišljenju odgajatelja prema uključivanju djeteta u redovnu skupinu, o prednosti takvog uključivanja i osobnoj spremnosti budućih odgajatelja za rad s ovom djecom u redovnim skupinama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-2271694-1326 - OSTVARIVANJE ORGANIZACIJE KOJA UČI U OBRAZOVANJU UČITELJA I ODGAJATELJA (Krstović, Jasna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Rijeci