Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 466542

Uloga menadžmenta u poticanju poduzetničkih aktivnosti velikih hrvatskih poduzeća


Bojan Morić Milovanović
Uloga menadžmenta u poticanju poduzetničkih aktivnosti velikih hrvatskih poduzeća // Poslovna izvrsnost, 3 (2009), 25-44 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 466542 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga menadžmenta u poticanju poduzetničkih aktivnosti velikih hrvatskih poduzeća
(Role of management in stimulating entreprenurial activities of large Croatian companies)

Autori
Bojan Morić Milovanović

Izvornik
Poslovna izvrsnost (1846-3355) 3 (2009); 25-44

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
korporativno poduzetništvo ; menadžment ; inovacije ; invencije
(corporate entrepreneurship ; management ; innovations ; inventions)

Sažetak
Ovim radom pružen je teorijski prikaz uloge i značaja korporativnog poduzetništva u suvremenim poduzećima. Prikazane su osnovne teorijske postavke korporativnog poduzetništva, definirani su faktori i objašnjene su uloge upravljačkih struktura u razvoju poduzetničkih aktivnosti unutar poduzeća. Također, prikazano je postojeće stanje provođenja i poticanja poduzetničkih aktivnosti unutar promatranih poduzeća pri čemu su potrebni podaci dobiveni istraživanjem provedenim putem anketnog upitnika na uzorku od 150 velikih hrvatskih poduzeća. Usto, ovim radom istraživala se i povezanost poticanja poduzetničkih aktivnosti unutar promatranih poduzeća i razine kreacija inovacija i invencija, odnosno, promatran je odnos između potpore menadžmenta, kao jednog od faktora razvoja poduzetničkih aktivnosti, i razine inovativnosti i inventivnosti promatranih poduzeća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2583 - Strateško povezivanje i umrežavanje hrvatskih malih i srednjih poduzeća (Kolaković, Marko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb,
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Bojan Morić Milovanović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Bojan Morić Milovanović
Uloga menadžmenta u poticanju poduzetničkih aktivnosti velikih hrvatskih poduzeća // Poslovna izvrsnost, 3 (2009), 25-44 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Bojan Morić Milovanović (2009) Uloga menadžmenta u poticanju poduzetničkih aktivnosti velikih hrvatskih poduzeća. Poslovna izvrsnost, 3, 25-44.
@article{article, year = {2009}, pages = {25-44}, keywords = {korporativno poduzetni\v{s}tvo, menad\v{z}ment, inovacije, invencije}, journal = {Poslovna izvrsnost}, volume = {3}, issn = {1846-3355}, title = {Uloga menad\v{z}menta u poticanju poduzetni\v{c}kih aktivnosti velikih hrvatskih poduze\'{c}a}, keyword = {korporativno poduzetni\v{s}tvo, menad\v{z}ment, inovacije, invencije} }
@article{article, year = {2009}, pages = {25-44}, keywords = {corporate entrepreneurship, management, innovations, inventions}, journal = {Poslovna izvrsnost}, volume = {3}, issn = {1846-3355}, title = {Role of management in stimulating entreprenurial activities of large Croatian companies}, keyword = {corporate entrepreneurship, management, innovations, inventions} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EconLit
  • Journal of Economic Literature





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font