Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 466447

Utjecaj marketinške orijentacije na performanse institucija cjeloživotnog obrazovanja


Mihanović, Zoran
Utjecaj marketinške orijentacije na performanse institucija cjeloživotnog obrazovanja, 2010., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split


CROSBI ID: 466447 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj marketinške orijentacije na performanse institucija cjeloživotnog obrazovanja
(Impact of marketing orientation on performance of life-long-learning institutions)

Autori
Mihanović, Zoran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu

Mjesto
Split

Datum
01.04

Godina
2010

Stranica
197

Mentor
Pavičić, Jurica

Ključne riječi
marketinška orijentacija ; cjeloživotno obrazovanje
(marketing orientation ; life-long-learning)

Sažetak
U radu su obrađeni teorijski aspekti marketinške orijentacije i performansi ; djelatnost cjeloživotnog obrazovanja u RH ; upravljanje odnosima s dionicima/ciljnim skupinama institucija cjeloživotnog obrazovanja ; razvijen je model marketinške orijentacije i performansi institucija cjeloživotnog obrazovanja u RH.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
055-0551207-0771 - Marketinški pristup oblikovanju identiteta jadranskog prostora (Crnjak-Karanović, Biljana, MZOS ) ( CroRIS)
067-0661686-2342 - Procjena i unapređenja kapaciteta civilnog društva za pružanje socijalnih usluga (Pavičić, Jurica, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zoran Mihanović (autor)

Avatar Url Jurica Pavičić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mihanović, Zoran
Utjecaj marketinške orijentacije na performanse institucija cjeloživotnog obrazovanja, 2010., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split
Mihanović, Z. (2010) 'Utjecaj marketinške orijentacije na performanse institucija cjeloživotnog obrazovanja', doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mihanovi\'{c}, Zoran}, year = {2010}, pages = {197}, keywords = {marketin\v{s}ka orijentacija, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje}, title = {Utjecaj marketin\v{s}ke orijentacije na performanse institucija cjelo\v{z}ivotnog obrazovanja}, keyword = {marketin\v{s}ka orijentacija, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mihanovi\'{c}, Zoran}, year = {2010}, pages = {197}, keywords = {marketing orientation, life-long-learning}, title = {Impact of marketing orientation on performance of life-long-learning institutions}, keyword = {marketing orientation, life-long-learning}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font