Pregled bibliografske jedinice broj: 466447
Utjecaj marketinške orijentacije na performanse institucija cjeloživotnog obrazovanja
Utjecaj marketinške orijentacije na performanse institucija cjeloživotnog obrazovanja, 2010., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split
CROSBI ID: 466447 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj marketinške orijentacije na performanse institucija cjeloživotnog obrazovanja
(Impact of marketing orientation on performance of life-long-learning institutions)
Autori
Mihanović, Zoran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu
Mjesto
Split
Datum
01.04
Godina
2010
Stranica
197
Mentor
Pavičić, Jurica
Ključne riječi
marketinška orijentacija ; cjeloživotno obrazovanje
(marketing orientation ; life-long-learning)
Sažetak
U radu su obrađeni teorijski aspekti marketinške orijentacije i performansi ; djelatnost cjeloživotnog obrazovanja u RH ; upravljanje odnosima s dionicima/ciljnim skupinama institucija cjeloživotnog obrazovanja ; razvijen je model marketinške orijentacije i performansi institucija cjeloživotnog obrazovanja u RH.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
055-0551207-0771 - Marketinški pristup oblikovanju identiteta jadranskog prostora (Crnjak-Karanović, Biljana, MZOS ) ( CroRIS)
067-0661686-2342 - Procjena i unapređenja kapaciteta civilnog društva za pružanje socijalnih usluga (Pavičić, Jurica, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb