Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 466055

Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja


Grbac, Bruno; Lončarić, Dina
Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2010 (monografija)


CROSBI ID: 466055 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja
(Consumers behaviour on B2C and B2B market - characteristics, reactions, challanges, limitations)

Autori
Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket

Grad
Rijeka

Godina
2010

Stranica
393

ISBN
978-953-6148-90-5

Ključne riječi
Potrošači; osobitosti; reakcije
(Consumers; characteristics)

Sažetak
Knjiga je podijeljena u dvije cjeline. U prvoj cjelini autorice Dine Lončarić analizira se ponašanje potrošača krajnje potrošnje. Bruno Grbac autor je druge cjeline u kojoj se razmatra ponašanje poslovnih kupaca.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka,
Veleučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Dina Lončarić (autor)

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno; Lončarić, Dina
Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2010 (monografija)
Grbac, B. & Lončarić, D. (2010) Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja. Rijeka, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket.
@book{book, author = {Grbac, Bruno and Lon\v{c}ari\'{c}, Dina}, year = {2010}, pages = {393}, keywords = {Potro\v{s}a\v{c}i, osobitosti, reakcije}, isbn = {978-953-6148-90-5}, title = {Pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a na tr\v{z}i\v{s}tu krajnje i poslovne potro\v{s}nje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograni\v{c}enja}, keyword = {Potro\v{s}a\v{c}i, osobitosti, reakcije}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci ; Promarket}, publisherplace = {Rijeka} }
@book{book, author = {Grbac, Bruno and Lon\v{c}ari\'{c}, Dina}, year = {2010}, pages = {393}, keywords = {Consumers, characteristics}, isbn = {978-953-6148-90-5}, title = {Consumers behaviour on B2C and B2B market - characteristics, reactions, challanges, limitations}, keyword = {Consumers, characteristics}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci ; Promarket}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font