Pregled bibliografske jedinice broj: 465991
Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti
Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2010 (monografija)
CROSBI ID: 465991 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti
(Marketing paradigms)
Autori
Grbac, Bruno
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket
Grad
Rijeka
Godina
2010
Stranica
279
ISBN
978-953-6148-89-9
Ključne riječi
marketing ; paradigma ; vrijednost
(marketing ; paradigm ; values)
Sažetak
Tekst u knjizi bazira se na klasičnom razmatranju marketinške problematike koja je nadograđena analizom novih pojavnih oblika u teoriji i praksi marketinga. U knjizi se na jednostavan način, s mnogo primjera iz hrvatske gospdarske prakse, čitateljima stručnjacima pružaju temeljna znanja o marketingu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(autor)