Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 465991

Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti


Grbac, Bruno
Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2010 (monografija)


CROSBI ID: 465991 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti
(Marketing paradigms)

Autori
Grbac, Bruno

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket

Grad
Rijeka

Godina
2010

Stranica
279

ISBN
978-953-6148-89-9

Ključne riječi
marketing ; paradigma ; vrijednost
(marketing ; paradigm ; values)

Sažetak
Tekst u knjizi bazira se na klasičnom razmatranju marketinške problematike koja je nadograđena analizom novih pojavnih oblika u teoriji i praksi marketinga. U knjizi se na jednostavan način, s mnogo primjera iz hrvatske gospdarske prakse, čitateljima stručnjacima pružaju temeljna znanja o marketingu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno
Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2010 (monografija)
Grbac, B. (2010) Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti. Rijeka, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket.
@book{book, author = {Grbac, Bruno}, year = {2010}, pages = {279}, keywords = {marketing, paradigma, vrijednost}, isbn = {978-953-6148-89-9}, title = {Marketin\v{s}ke paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti}, keyword = {marketing, paradigma, vrijednost}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci ; Promarket}, publisherplace = {Rijeka} }
@book{book, author = {Grbac, Bruno}, year = {2010}, pages = {279}, keywords = {marketing, paradigm, values}, isbn = {978-953-6148-89-9}, title = {Marketing paradigms}, keyword = {marketing, paradigm, values}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci ; Promarket}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font