Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 465586

Marketinški pristup donošenju poslovnih odluka


Katavić, Mariza
Marketinški pristup donošenju poslovnih odluka, 1984. (ostali članci/prilozi).


CROSBI ID: 465586 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinški pristup donošenju poslovnih odluka

Autori
Katavić, Mariza

Izvornik
Tržište 3, 179-184

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostali članci/prilozi

Godina
1984

Ključne riječi
marketing ; odluke
(marketing ; decision)

Sažetak
Marketinški pristup donošenju poslovnih odluka

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Građevinarstvo, Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Građevinski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mariza Katavić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Katavić, Mariza
Marketinški pristup donošenju poslovnih odluka, 1984. (ostali članci/prilozi).
Katavić, M. (1984) Marketinški pristup donošenju poslovnih odluka. Tržište 3, 179-184. Ostali članci/prilozi.
@unknown{unknown, author = {Katavi\'{c}, Mariza}, year = {1984}, keywords = {marketing, odluke}, title = {Marketin\v{s}ki pristup dono\v{s}enju poslovnih odluka}, keyword = {marketing, odluke} }
@unknown{unknown, author = {Katavi\'{c}, Mariza}, year = {1984}, keywords = {marketing, decision}, title = {Marketin\v{s}ki pristup dono\v{s}enju poslovnih odluka}, keyword = {marketing, decision} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font