Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 465571

Marketing program plasmana novih proizvoda na osnovi opeke u stambenoj izgradnji


Katavić, Marina
Marketing program plasmana novih proizvoda na osnovi opeke u stambenoj izgradnji // Marketing, 2 (1983), 36-40 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)


CROSBI ID: 465571 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing program plasmana novih proizvoda na osnovi opeke u stambenoj izgradnji

Autori
Katavić, Marina

Izvornik
Marketing (1857-9787) 2 (1983); 36-40

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
marketing; opeka

Sažetak
Marketing program plasmana novih proizvoda na osnovi opeke u stambenoj izgradnji

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Građevinarstvo, Ekonomija



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Katavić, Marina
Marketing program plasmana novih proizvoda na osnovi opeke u stambenoj izgradnji // Marketing, 2 (1983), 36-40 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
Katavić, M. (1983) Marketing program plasmana novih proizvoda na osnovi opeke u stambenoj izgradnji. Marketing, 2, 36-40.
@article{article, author = {Katavi\'{c}, Marina}, year = {1983}, pages = {36-40}, keywords = {marketing, opeka}, journal = {Marketing}, volume = {2}, issn = {1857-9787}, title = {Marketing program plasmana novih proizvoda na osnovi opeke u stambenoj izgradnji}, keyword = {marketing, opeka} }
@article{article, author = {Katavi\'{c}, Marina}, year = {1983}, pages = {36-40}, keywords = {marketing, opeka}, journal = {Marketing}, volume = {2}, issn = {1857-9787}, title = {Marketing program plasmana novih proizvoda na osnovi opeke u stambenoj izgradnji}, keyword = {marketing, opeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font