Pregled bibliografske jedinice broj: 465568
Evolution in System of Quality Management
Evolution in System of Quality Management // Annals of DAAAM for 2009 & Proceedings oft he 20th International DAAAM Symposium
Beč, Austrija, 2009. str. 0429-0430 (poster, nije recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 465568 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Evolution in System of Quality Management
Autori
Sisek, Boris ; Knego, Nikola ; Kolaković, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Annals of DAAAM for 2009 & Proceedings oft he 20th International DAAAM Symposium
/ - , 2009, 0429-0430
Skup
The 20th DAAAM Symposium: „Inteligent Manufacturing & Automation:, Theory, Practice & Education
Mjesto i datum
Beč, Austrija, 25.11.2009. - 28.11.2009
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
upravljanje kvalitetom; poslovna izvrsnost; korporativno upravljanje; stakeholderski pristup
(quality management; business excellence; corporate governance; stakeholder approach)
Sažetak
Kvaliteta, sustav kvalitete i upravljanje kvalitetom teorijski su prisutni, zajedno s pokušajima implementacije u poslovnoj praksi, zadnjih pedesetak godina. U tom periodu oni doživljavaju afirmaciju ali i osporavanja. Elementarna definicija upravljanja kvalitetom ukazuje da ono predstavlja metodu za osiguranje svih aktivnosti koje su nužne da bi oblikovanje, razvoj i implementacija proizvoda ili usluge bili djelotvorni i efikasni u odnosu na sustav i njegovu izvedbu. U smislu ocjene i izvedbe kvalitetnog proizvoda, kvaliteta je u povijesnoj perspektivi još stariji fenomen od njene aktualizacije u prethodnom stoljeću. Naime, nekoć davno su zanatlije uspostavljale visoku razinu kvalitete proizvoda kako bi zadovoljili zahtjeve klijenata. U radu se analizira evolucija u sustavu upravljanja kvalitetom koja je , prije svega, rezultat promjena u vanjskoj okolini poduzeća. U novim se okolnostima pojavio problem društvene odgovornosti poduzeća i potreba respektiranja interesa (udjela) i ostalih interesno – utjecajnih skupina i pojedinaca (stakeholdera) osim vlasnika. Tako se formirao stakeholderski pristup u upravljanju kvalitetom koji u svojoj osnovi želi imati dostizanje poslovne izvrsnosti i zadovoljstvo svih stakeholdera tj. isporuku stakeholderske vrijednosti. U radu se ukazuje i na neophodne uvjete za realizaciju novog modela kvalitete.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0671204-0823 - Korporativno upravljanje i konkurentnost hrvatskih poduzeća (Tipurić, Darko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb