Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 465245

Segmenti u marketingu na temelju percepcije značaja marketinških znanja i vještina.


Žabkar, Vesna; Hosta, Maja
Segmenti u marketingu na temelju percepcije značaja marketinških znanja i vještina. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 21 (2009), 43-54 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 465245 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Segmenti u marketingu na temelju percepcije značaja marketinških znanja i vještina.
(Segments of marketers based on a perceived importance of marketing knowledge and skills.)

Autori
Žabkar, Vesna ; Hosta, Maja

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 21 (2009); 43-54

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
marketing; industrije; marketing strategija; ponašanje potrošača
(marketing; industries; marketing strategy; consumer behavior)

Sažetak
Svrha je ovog članka definirati i empirijski verificirati niz znanja i vještina kako bismo mogli segmentirati marketinške profesionalce na temelju njihove percepcije važnosti marketinških znanja i vještina. Za empirijsku potvrdu važnosti marketinških znanja i vještina razvijen je instrument s 28 varijabla. Uzorak uključuje 235 potpredsjednika marketinga, direktora marketinga i prodaje te predsjednika ili direktora/vlasnika poduzeća u Sloveniji (11, 8% stopa odgovora). Rezultati otkrivaju četiri segmenta u marketingu: marketinški stručnjaci, marketinški "generalisti", "nemarketingaši" i marketinški "generali". Osnovne vještine rukovođenja ocijenjene su visoko, uz znanje i vještine vezane za konkurenciju i tržišnu poziciju poduzeća. U skladu s općim predrasudama o marketingu, vještina kreativnog razmišljanja vrlo je važna, posebice u segmentu marketinških "generalista". No, znanje i vještine vezane uz ponašanje potrošača i marketinška komunikacija manje su važni, pogotovo za marketinške generale i "nemarketingaše". Iz istraživanja proizlaze stanovite marketinške implikacije za obrazovanje i praksu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Žabkar, Vesna; Hosta, Maja
Segmenti u marketingu na temelju percepcije značaja marketinških znanja i vještina. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 21 (2009), 43-54 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Žabkar, V. & Hosta, M. (2009) Segmenti u marketingu na temelju percepcije značaja marketinških znanja i vještina.. Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 21, 43-54.
@article{article, author = {\v{Z}abkar, Vesna and Hosta, Maja}, year = {2009}, pages = {43-54}, keywords = {marketing, industrije, marketing strategija, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {21}, issn = {0353-4790}, title = {Segmenti u marketingu na temelju percepcije zna\v{c}aja marketin\v{s}kih znanja i vje\v{s}tina.}, keyword = {marketing, industrije, marketing strategija, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a} }
@article{article, author = {\v{Z}abkar, Vesna and Hosta, Maja}, year = {2009}, pages = {43-54}, keywords = {marketing, industries, marketing strategy, consumer behavior}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {21}, issn = {0353-4790}, title = {Segments of marketers based on a perceived importance of marketing knowledge and skills.}, keyword = {marketing, industries, marketing strategy, consumer behavior} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • ABI/INFORM
  • Central and East European Online Library - CEEOL
  • Business Source Complete





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font