Pregled bibliografske jedinice broj: 464999
Elektronska pošta kao sredstvo direktnog marketinga kompanija u Bosni i Hercegovini
Elektronska pošta kao sredstvo direktnog marketinga kompanija u Bosni i Hercegovini // Zbornik radova ( Ekonomski Fakultet. Univerzitet u Sarajevu), 29 (2009), 165-188 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 464999 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Elektronska pošta kao sredstvo direktnog marketinga kompanija u Bosni i Hercegovini
(E-mail as a means of a direct marketing of the companies in Bosnia and Herzegovina)
Autori
Brkić, Nenad ; Unkić, Faruk
Izvornik
Zbornik radova ( Ekonomski Fakultet. Univerzitet u Sarajevu) (0581-7439) 29
(2009);
165-188
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
elektronska pošta; direktni marketing; baze podataka; marketing
(electronic mail systems; direct marketing; electronic commerce; databases; marketing; business enterprises)
Sažetak
Danas je bez Interneta i elektronske pošte praktično nezamislivo realizovati zacrtane poslovne ciljeve i efikasnije provoditi poslovne procese. Cilj rada je da se ustanovi odnos kompanija prema elektronskoj pošti kao sredstvu direktnog marketinga. U radu su istraženi stavovi pošiljalaca elektronske pošte (kompanija) i dat prikaz trenutnog stanja elektronske pošte kao sredstva direktnog marketinga kompanija u Bosni i Hercegovini. U postupku provjere postavljenih hipoteza su primijenjene različite naučne metode od koje su najznačajnije metoda anketiranja, metoda analize, metoda sinteze, komparativna metoda i statistička metoda. Rezultati istraživanja ukazuju da u Bosni i Hercegovini mali broj kompanija koristi elektronsku poštu kao sredstvo direktnog marketinga i da to uglavnom rade kompanije koje imaju dodira sa informaciono-komunikacionim tehnologijama. Na osnovu provedenog istraživanja može se donijeti zaključak da trenutno stanje elektronske pošte kao sredstva direktnog marketinga kompanija u Bosni i Hercegovini u odnosu na razvijene zemlje tržišne ekonomije i u odnosu na telekomunikacionu i informacionu infrastrukturu kojom raspolaže država Bosna i Hercegovina nije na zadovoljavajućem nivou.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Faruk Unkić
(autor)