Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 464999

Elektronska pošta kao sredstvo direktnog marketinga kompanija u Bosni i Hercegovini


Brkić, Nenad; Unkić, Faruk
Elektronska pošta kao sredstvo direktnog marketinga kompanija u Bosni i Hercegovini // Zbornik radova ( Ekonomski Fakultet. Univerzitet u Sarajevu), 29 (2009), 165-188 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 464999 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Elektronska pošta kao sredstvo direktnog marketinga kompanija u Bosni i Hercegovini
(E-mail as a means of a direct marketing of the companies in Bosnia and Herzegovina)

Autori
Brkić, Nenad ; Unkić, Faruk

Izvornik
Zbornik radova ( Ekonomski Fakultet. Univerzitet u Sarajevu) (0581-7439) 29 (2009); 165-188

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
elektronska pošta; direktni marketing; baze podataka; marketing
(electronic mail systems; direct marketing; electronic commerce; databases; marketing; business enterprises)

Sažetak
Danas je bez Interneta i elektronske pošte praktično nezamislivo realizovati zacrtane poslovne ciljeve i efikasnije provoditi poslovne procese. Cilj rada je da se ustanovi odnos kompanija prema elektronskoj pošti kao sredstvu direktnog marketinga. U radu su istraženi stavovi pošiljalaca elektronske pošte (kompanija) i dat prikaz trenutnog stanja elektronske pošte kao sredstva direktnog marketinga kompanija u Bosni i Hercegovini. U postupku provjere postavljenih hipoteza su primijenjene različite naučne metode od koje su najznačajnije metoda anketiranja, metoda analize, metoda sinteze, komparativna metoda i statistička metoda. Rezultati istraživanja ukazuju da u Bosni i Hercegovini mali broj kompanija koristi elektronsku poštu kao sredstvo direktnog marketinga i da to uglavnom rade kompanije koje imaju dodira sa informaciono-komunikacionim tehnologijama. Na osnovu provedenog istraživanja može se donijeti zaključak da trenutno stanje elektronske pošte kao sredstva direktnog marketinga kompanija u Bosni i Hercegovini u odnosu na razvijene zemlje tržišne ekonomije i u odnosu na telekomunikacionu i informacionu infrastrukturu kojom raspolaže država Bosna i Hercegovina nije na zadovoljavajućem nivou.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Faruk Unkić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Brkić, Nenad; Unkić, Faruk
Elektronska pošta kao sredstvo direktnog marketinga kompanija u Bosni i Hercegovini // Zbornik radova ( Ekonomski Fakultet. Univerzitet u Sarajevu), 29 (2009), 165-188 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Brkić, N. & Unkić, F. (2009) Elektronska pošta kao sredstvo direktnog marketinga kompanija u Bosni i Hercegovini. Zbornik radova ( Ekonomski Fakultet. Univerzitet u Sarajevu), 29, 165-188.
@article{article, author = {Brki\'{c}, Nenad and Unki\'{c}, Faruk}, year = {2009}, pages = {165-188}, keywords = {elektronska po\v{s}ta, direktni marketing, baze podataka, marketing}, journal = {Zbornik radova ( Ekonomski Fakultet. Univerzitet u Sarajevu)}, volume = {29}, issn = {0581-7439}, title = {Elektronska po\v{s}ta kao sredstvo direktnog marketinga kompanija u Bosni i Hercegovini}, keyword = {elektronska po\v{s}ta, direktni marketing, baze podataka, marketing} }
@article{article, author = {Brki\'{c}, Nenad and Unki\'{c}, Faruk}, year = {2009}, pages = {165-188}, keywords = {electronic mail systems, direct marketing, electronic commerce, databases, marketing, business enterprises}, journal = {Zbornik radova ( Ekonomski Fakultet. Univerzitet u Sarajevu)}, volume = {29}, issn = {0581-7439}, title = {E-mail as a means of a direct marketing of the companies in Bosnia and Herzegovina}, keyword = {electronic mail systems, direct marketing, electronic commerce, databases, marketing, business enterprises} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font