Pregled bibliografske jedinice broj: 464706
Vizualni identitet agencije za odnose s javnošću i komunikacijski menadžment
Vizualni identitet agencije za odnose s javnošću i komunikacijski menadžment, 2009., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 464706 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vizualni identitet agencije za odnose s javnošću i komunikacijski menadžment
(Corporate identity of public relations and communication management agency)
Autori
Koruc, Melita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
15.07
Godina
2009
Stranica
45
Mentor
Brozović, Maja
Ključne riječi
vizualni identitet; logotip; znak; boja; tipografija; knjiga grafičkih standarda; dizajn; PR
(visual identity; logotype; sign; color; typography; corporate identity manual; design; PR)
Sažetak
Razlog uspjeha pojedine tvrtke uvelike ovisi o njezinom vizualnom identitetu, odnosno skupu parametara koji ga precizno definiraju. Knjigom standarda definiramo vizualni identitet tvrtke na način da konstruiramo logotip, odredimo prepoznatljive boje, tipografiju, smještaj logotipa ovisno o mediju na koji se primjenjuje i sl. Standardiziranje vizuala je od velike važnosti za stvaranje prepoznatljivosti, a time i konkurentske prednosti tvrtke na tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Mrvac, Nikola, MZOS ) ( CroRIS)
128-1281955-1962 - Studij tehnoloških čimbenika grafičkog dizajna za sustavno unapređenje kvalitete (Zjakić, Igor, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb
Profili:
Maja Brozović
(mentor)