Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 464495

Subliminalno oglašavanje


Badurina Šuran, Dora
Subliminalno oglašavanje, 2009., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 464495 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Subliminalno oglašavanje
(Subliminal advertising)

Autori
Badurina Šuran, Dora

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
30.06

Godina
2009

Stranica
42

Mentor
Brozović, Maja

Ključne riječi
oglašavanje; subliminal; podsvijest; svijest; podražaj
(advertising; subliminal; unconsciousness; consciousness; stimulus)

Sažetak
Što je to oglašavanje i kako se razvijalo do danas? Što su subliminalne poruke i umeci? Kako djeluju? U kojim medijima i tko ih sve koristi? Što se događa prilikom susreta sa nekom vrstom subliminala? Na koji način naš mozak percipira subliminalne umetke i kako se od njih brani? Na koje načine se dolazi do potrošačeve pažnje i kako povećati profit? To su neka od pitanja na koja sam nastojala odgovoriti u ovom diplomskom radu. Ugodno čitanje i proučavanje slika!

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Mrvac, Nikola, MZOS ) ( CroRIS)
128-1281955-1962 - Studij tehnoloških čimbenika grafičkog dizajna za sustavno unapređenje kvalitete (Zjakić, Igor, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Brozović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Badurina Šuran, Dora
Subliminalno oglašavanje, 2009., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb
Badurina Šuran, D. (2009) 'Subliminalno oglašavanje', diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Badurina \v{S}uran, Dora}, year = {2009}, pages = {42}, keywords = {ogla\v{s}avanje, subliminal, podsvijest, svijest, podra\v{z}aj}, title = {Subliminalno ogla\v{s}avanje}, keyword = {ogla\v{s}avanje, subliminal, podsvijest, svijest, podra\v{z}aj}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Badurina \v{S}uran, Dora}, year = {2009}, pages = {42}, keywords = {advertising, subliminal, unconsciousness, consciousness, stimulus}, title = {Subliminal advertising}, keyword = {advertising, subliminal, unconsciousness, consciousness, stimulus}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font