Pregled bibliografske jedinice broj: 464495
Subliminalno oglašavanje
Subliminalno oglašavanje, 2009., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 464495 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Subliminalno oglašavanje
(Subliminal advertising)
Autori
Badurina Šuran, Dora
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
30.06
Godina
2009
Stranica
42
Mentor
Brozović, Maja
Ključne riječi
oglašavanje; subliminal; podsvijest; svijest; podražaj
(advertising; subliminal; unconsciousness; consciousness; stimulus)
Sažetak
Što je to oglašavanje i kako se razvijalo do danas? Što su subliminalne poruke i umeci? Kako djeluju? U kojim medijima i tko ih sve koristi? Što se događa prilikom susreta sa nekom vrstom subliminala? Na koji način naš mozak percipira subliminalne umetke i kako se od njih brani? Na koje načine se dolazi do potrošačeve pažnje i kako povećati profit? To su neka od pitanja na koja sam nastojala odgovoriti u ovom diplomskom radu. Ugodno čitanje i proučavanje slika!
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Mrvac, Nikola, MZOS ) ( CroRIS)
128-1281955-1962 - Studij tehnoloških čimbenika grafičkog dizajna za sustavno unapređenje kvalitete (Zjakić, Igor, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb
Profili:
Maja Brozović
(mentor)